درجه کیفی بیمارستان تالش به درجه یک ارتقا پیدا کرد !!!

دانشگاه علوم پزشکی مزد سکوت و عدم مطالبه گری مدیران بهداشت و درمان تالش را با وجود کمبود پزشک نبود آمبولانس و تجهیزات پزشکی همچون سونوگرافی و صدها مشکل دیگر ، پرداخت کرد

مردم تالش بشتابند به پاس ارتقا درجه بیمارستان تالش با این حجم از بی در و پیکری بیمارستان و انباشتی از کمبود تجهیزات و نبود پزشک ، درب اتاق مدیر شبکه بهداشت و درمان و ریاست بیمارستان تالش را گل بگیرند.

به گزارش تالشان نیوز روز گذشته خبری در فضای رسانه ای شهرستان تالش مبنی بر ارتقا درجه بیمارستان شهید نورانی تالش از درجه دو به یک منتشر شد.

با دیدن این خبر اولین چیزی که به ذهن مخاطبین و مردم شهرستان خطور میکند اینست که لابد در بیمارستان شهید نورانی تالش سرانجام بعد از طی مشکلات فراوان ، سطح ارائه خدمات از نظر کیفی افزایش پیدا کرده و بابت همین موضوع ارتقا درجه یافته است .

ضمن اینکه نباید فراموش کرد که بیمارستان شهید نورانی تالش اساسا به عنوان بیمارستان مرجع در غرب گیلان و تا حتی ارائه خدمات در حد جذب توریسم درمان احداث شد و خبر ارتقا درجه بیمارستان بیشتر از اینکه خبرخوشحال کننده ای باشد بیشتر خبر ننگینی برای حوزه بهداشت و درمان تالش میباشد.

با این وجود بررسی های به عمل آمده نشان میدهد در روی همان پاشنه میچرخد و نه تنها مشکلی از مشکلات گذشته بیمارستان شهید نورانی حل نشده است که در گزارشی مفصل به ان پرداخت خواهد شد بلکه تنها سطح مطالبات مدیران جدید حوزه ی بهداشت و درمان شهرستان از ریاست دانشگاه علوم پزشکی تا مرز بله قربان گویی کاهش پیدا کرده ؛

تا مبادا خاطر روسای محترم دانشگاه علوم پزشکی بابت مطالبه گری رفع مشکلات مردم مکدر نگردد.

با این حال باید گفت مدیران جوان و جهادی و انقلابی امروز شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان تالش به فرض که به هر طریقی توانستید کارشناسان ارزیابی را با دلایل فنی و غیر فنی مجاب به اخذ درجه ی کاغذی کیفی کنید و برای خود در رسانه های استیجاری رزومه پوچ ساختید ؛

تا کجا قصد دارید حجم گسترده ای از کمبودهای واضح و اشکار که مردم در بیمارستان لمس میکنند و شما خود را برای جلب رضایت مدیران دانشگاه علوم پزشکی به خواب زده اید پنهان کنید ؟

به طور قطع اگر مدیران حوزه بهداشت و درمان تلاش خود را معطوف به کسب رضایت مردم و رفع مشکلات بیمارستان از طریق مطالبه گری مستمر کنند قطعا نتایج بهتری خواهند گرفت تا آنکه با رسانه های کرایه ای برای خود القاب انقلابی و جهادی بخرند.

البته شاید هم از نظر مدیران حوزه بهداشت و درمان تالش خرید این القاب که زحمتش نهایتا به یک ناهار ختم می شود به رو در رو قرار گرفتن با دانشگاه علوم پزشکی جهت مطالبه گری مشکلان مردم می ارزد .

بدین ترتیب برای خالی نبودن عریضه و ایجاد انگیزه بیشتر! مردم تالش بشتابند به پاس ارتقا درجه بیمارستان تالش با این حجم از بی در و پیکری بیمارستان و انباشتی از کمبود تجهیزات و نبود پزشک ، درب اتاق مدیر شبکه بهداشت و درمان و ریاست بیمارستان تالش را گل بگیرند.