خواب پریشان محمدیاری تعبیر شد

شیخان آمد / شکست زود هنگام محمدیاری در انتخابات

در حالی که رسانه های حامی حسن محمدیاری ورود محمدشیخان به انتخابات را رد کرده بودند اما مدیر عامل سابق شرکت دخانیات ایران با استقبال گرم همشهریان ماسالی خود و بخشی از مخالفین نماینده فعلی پا به عرصه انتخابات گذاشت تا فرش قرمز ماسالی ها زیر پای مخالفین محمدیاری تکمیل شود !

به گزارش تالشان نیوز محمد شیخان مجاور معاون اسبق ارتباطات نهاد ریاست جمهوری و مدیرعامل سابق شرکت دخانیات و مدیرعامل فعلی یکی از هلدینگ های پتروشیمی خلیج فارس رسما از ورود خود به انتخابات حوزه تالش خبر داد.

شیخان در گفتگویی در این خصوص به شایعات پیرامون حضور یا عدم حضور خود پایان داد و تصریح کرد : با توجه به حجم مطالبات مردم و لزوم ایجاد تغییرات مثبت در جهت کمک به بهبود توسعه و پیشرفت سه شهرستان، با توکل به الطاف الهی و دعای خیر مردم، قدم در عرصه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال خواهم گذاشت.

حضور شیخان در انتخابات تالش با توجه به سبد آرای مشترک وی با محمدیاری در شهرستان ماسال تشبیه خواب پریشانی است که در ۴۰ روز مانده به انتخابات برای هواداران محمدیاری تعبیر شد.

استقبال گرم همشهریان ماسالی محمد شیخان و حتی بخشی از مخالفین حسن محمدیاری در سرتاسر حوزه انتخابیه تالش زنگ خطر جدی برای محمدیاری به صدا دراورد

به طور قطع محمد شیخان که یک چهره ی سیاسی شناخته شده و کاملا تشکیلاتی در سطح ملیست این توانایی را دارد که حتی در ظرف مدت کوتاه تا انتخابات به نیروهای خود سازماندهی ببخشد و در سرتاسر حوزه انتخابیه نفوذ کند.

با توجه به اینکه شیخان بخش قابل توجهی از سبد ارای محمدیاری را کسر خواهد کرد و همچنین از این ظرفیت برخوردارست تا در مخالفین محمدیاری اجماعی به سمت خود ایجاد کند عملا میتوان ورود وی به انتخابات را شکست زودهنگام محمدیاری تعبیر کرد.

در کنار این موضوع فرش قرمز مردم ماسال زیر پای کاندیداهای همشهری خود نشان از ان دارد جایگاه نماینده فعلی در میان مردم ماسال که پایگاه اصلی رای اوری و پیروزی وی بوده دچار تزلزل قابل توجهی شده است