فرشاد پیوس :

به امید زنده ایم

به گزارش تالشان نیوز تیم فوتبال چوکای تالش در دو هفته مانده . به پایان مسابقات جام ازادگان در رده شانزدهم جدول و در استانه سقوط به دسته پایین تر قرار دارد.

فرشاد پیوس که از ۵ بازی گذشته ، تیم چوکا را همراهی میکند . توانسته در مجموع دو دیدار خانگی و سه دیدار خارج خانه با دو برد و سه تساوی نه امتیاز کسب کند.

اما با وجود کسب نتایج قابل قبول پیوس . سبزپوشان هنوز نتوانستند اختلاف امتیاز را با رقبا کاهش دهند و از منطقه خطر فاصله گیرند .

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش در گفتگوی اختصاصی با تالشان نیوز در خصوص اخرین وضعیت تیم خود گفت :

هفته ی گذشته فوتبال روی بد خودش را نشان داد . و علی رغم اینکه بازی بسیار سختی در گرما و شرجی جم داشتیم توانستیم به تساوی برسیم . و یک امتیاز کسب کنیم در حالی که گل اول را هم زده بودیم . و با کمی دقت میتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم اما گرما ی هوا همچنین تلاش مضاعف بازیکنان و کادر فنی پارس جنوبی این فرصت را از ما گرفت . که انتظار داریم همین بازی جوانمردانه را در هفته اخر مقابل تیم قشقایی شیراز از خودشان نشان بدهند.

وی افزود : با توجه به اینکه چوکا در طول فصل امتیازات زیادی را از دست داده بود . طبیعیست که نتایج حریفان برای ما مهم باشد . که بدترین نتایج برای ما رقم خورد و در مهم ترین ان تیم قشقایی با برد مقابل بادران صدرنشین معادلات جدول را برهم زد.

فرشاد پیوس با اشاره به بازی پیش روی تیم چوکا با قشقایی شیراز عنوان داشت :

بازی پیش رو بازی حذفی است که دیگر وقت اضافی ندارد تمرینات خوب و شادابی را پشت سر گذراندیم. برای رسیدن به امادگی فنی و روحی و شناخت نقاط قوت و ضعف حریف تمرکز کردیم . تیم متحد و جوانی دارند که در هفته های پایانی لیگ کیفیت خوبی را از خود نشان دادند و ما قطعا به دنبال کسب امتیاز کامل این دیدار هستیم

سرمربی تیم چوکا در خصوص شانس این تیم برای بقا در لیگ ابراز امیدواری کرد :

به امید زنده ایم هنوز در جدول شانس داریم . اگر در بازی های پیش رو امتیازات کامل را کسب کنیم میتوانیم امیدوار باشیم . ما به عشق مردم و هواداران در این شرایط سخت به تالش امدیم مردم تالش فوتبال را به خوبی میفهمند و عاشقانه تیمشان را حمایت میکنند . انتظار داریم در این دو بازی هم در کنار تیم خودشان باشند.

در این مقطع نمیخواهم راجع مشکلات صحبت کنم در اینده با مردم تالش صحبت خواهم کرد اما مردم و هواداران بدانند همه ی اعضای کادر فنی و بازیکنان برای موفقیت تیم هم قسم شده اند