سرمایه سوزی شورای شهر ماسال

گزینه هایی که اعضای شورای شهر به راحتی از کنارشان گذشتند!!!

به گزارش تالشان نیوز: اعضای شورای شهر ماسال با گذشت چندین ماه بر خلاف وعده های انتخاباتی خود عمل کرده و از کنار نام جوانانی که برای تصدی پست شهرداری اعلام آمادگی کردند میگذرند.


در گفتگو با یکی از اعضای شورای شهر ماسال وی عنوان کرد که علی رغم تبلیغات و اخبار تنش و عدم وحدت آرا در میان اعضای شورا بالاست و عواملی چون سیاسی کاری ، ونفع شخصی در انتخاب شهردار دخیل است.

وی عنوان کرد که برای انتخاب شهردار بعضی از اعضا به شاخصه هایی جز تخصص توجه دارند.او بیان کرد که گزینه هایی با تخصص بالا و دانش مدیریتی در میان کاندیداهای پست شهرداری بودند که شایستگی لازم را داشتند ولی چون منافع بعضی ها تامین نمیشد از گردونه انتخاب حذف شدند.


نفر اول دکتر میرسعید صفوی استاد دانشگاه و دارای مدرک دکتری نفت که در فراخوان اولیه به اعضای شورای شهر برنامه داده بود ولی اعضای شورا معلوم نشد به چه دلایلی از کنار نام اوگذشتند.


نفردومی که برنامه نداده بود ولی هم اکنون جزو مدیران توانمند شهرداری رشت است.و از لحاظ تجربه و تخصص نیز در عالی ترین سطح ممکن قرار دارد دکتر مرتضی شریفی بود.ولی بنابر شنیده ها علی رغم گفتگو با دکتر شریفی بعضی از اعضای شورا که نامشان محفوظ است به این گزینه چراغ سبز نشان ندادند چون به منافع خود نمیرسیدند،زیرا درادامه شهرداری داشتند که به تمام امور واقف بود و در منصب مدیریت شهری توصیه پذیر نبود واین آغاز دردسر بود .

و حالا دکتر شهروز وثوقی دکتری مدیریت وبرنامه ریزی شهری و عضو یک دوره ی شورای شهر ماسال و کارمند فرمانداری ماسال گزینه ای که از تخصص و دانش لازم در این عرصه برخوردار است و جای هیچ بهانه ای را برای اعضای شورا باقی نمیگذارد واحتمالا آخرین گزینه ای است که اعضای شورای شهر ماسال اورا از این گردونه حذف میکند.

تا برخلاف شعارهای انتخاباتی خود عمل کنند و کماکان جوانان شایسته ماسال درگیر بازی های آنان شوند.بازی که خوشان طراحی کردند.و دقیقا میدانند که چگونه اذهان مردم را سمت و سویی که میخواهند ببرند.

ولی بهتر است از خواستن سهم گذشته و این کرسی را به جوانانی که لایق شهر هستند بسپارند.با گذشت زمان و طولانی شدن این پروسه دادستان شهرستان ماسال با هوشمندی و ذکاوت به این مسئله ورود کرده است.

حال باید منتظر ماند ودید که التیماتوم داداستان محترم شهرستان میتواند کارساز باشد؟

تهیه و تنظیم : مجتبی حیدری