طی حکمی از سوی مدیرکل بنیاد مسکن گیلان

مرتضی آفتابی به عنوان سرپرست اداره بنیاد مسکن شهرستان ماسال منصوب شد

گیل چالانی فرماندار ماسال در آئین تکریم معارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماسال که در فرمانداری برگزار شد با اشاره به اتمام پروژه کاداستر(حدنگاری)، از اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی اراضی ملی خبر داد و افزود: ۶۱ روستا در شهرستان ماسال در راستای ساماندهی اراضی ملی اقدامات اولیه صورت گرفته که بااجرای آن عمده مشکلات مردم برطرف خواهد شد

تالشان نیوز ظهر امروز با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دفتر کار فرماندار ماسال مراسم تکریم ومعارفه رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماسال برگزار گردید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این جلسه از اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی اراضی ملی خبر داد وبیان نمود: بنیاد مسکن استان در راستای اجرای پروژه های عمرانی و طرح های هادی خوب پیش رفته است و در راستای اجرای ماده ۴ با دستور استاندار محترم به نوعی اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

مهندس دائمی گفت: این امر باید از قبل تحویل و تحول صورت میگرفته که از ۳ماه پیش شهرستانهای شفت وفومن وصومعه سرا اجرایی شده که از سال ۸۷ در شهرستان فومن ۲ روستا تحویل و تحول انجام شده و از ۳ماه پیش بیش از چندین روستا در حال اجرا می باشد که در شهرستان ماسال نیز در چند روستا شروع شده است

دائمی در این نشست گفت : اراضی ملی که در تصرف مردم می باشد با اجرای ماده ۴ قاونون ساماندهی واگذار خواهدشد

فرماندار ماسال در این نشست بیان نمود: شهرستان ماسال یکی از شهرستانهایی است که ۸۶ درصد از اراضی آن ملی می باشدکه درهمین راستا در حوزه مسکن و ساخت مسکن محرومین با مشکل مواجه هستیم .
گیل چالانی فرماندار ماسال با اشاره به اتمام پروژه کاداستر(حدنگاری)، از اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی اراضی ملی خبر داد و افزود: ۶۱ روستا در شهرستان ماسال در راستای ساماندهی اراضی ملی اقدامات اولیه صورت گرفته که بااجرای آن عمده مشکلات مردم برطرف خواهد شد.
وی گفت رضایتمندی مردم ملاک اساسی مدیریتی بنده می باشد و باتوجه مراجعات مردمی در حوزه های ساخت وساز بر لزوم تسریع در رسیدگی و اجرای ماده ۴ قانون ساماندهی اراضی ملی تاکید کرد.

فرماندار اظهار کرد: مدیری که در راستای رضایتمندی مردم حرکت کند در تراز دولت اسلامی و مردمی است.
ایشان گفتند: ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شان مردم شهرستان نیست و تاکید کرد : در اسرع وقت ساختمان اداری بنیاد مسکن تهیه شود.

فرماندار بیان کرد: در راستای سیاست های دولت و نهضت ملی مسکن اقداماتی صورت گرفته که با تهیه زمین مدنظر اقدامات اولیه انجام شده و در آینده نزدیک واگذار خواهد شد.

لازم به ذکر است مهندس مرتضی آفتابی به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ماسال معرفی شد.