بازنشستگی یا برکناری ؟!

محمد کشاورز سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر شد

طی حکمی از سوی مدیرکل اموزش و پرورش استان محمد کشاورز به عنوان سرپرست اموزش و پرورش رضوانشهر جایگزین حمید بخشی شد که پیشتر تخلفات انتخاباتی وی حاشیه ساز شده بود

به گزارش تالشان نیوز ، در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، «محمد کشاورز» به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر منصوب شد.

محمدحسین رمضانی در این حکم بر اجرای سیاست‌های دولت مردمی با عزمی جهادی و انقلابی در جهت تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت و اجرایی شدن سند تحول بنیادین تأکید کرده است.

«محمد کشاورز» متولد ۱۳۶۴، دانش آموخته رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد و دارای ۱۹ سال تجربه خدمت است. تدریس در مدارس رضوانشهر، مدیریت مدرسه و سه سال خدمت به عنوان مسئول حراست اداره آموزش و پرورش رضوانشهر از سِمت‌های وی محسوب می‌شود.

گفتنی است پیش از این، «حمید بخشی» به مدت چهار سال مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر را به عهده داشت که پس از ۳۴ سال خدمت در آموزش و پرورش به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

لازم به ذکر است در ایام آغاز فعالیت انتخاباتی کاندیداهای انتخابات مجلس حضور حمید بخشی در کنار حسن محمدیاری در یکی از جلسات انتخاباتی وی ، حاشیه ساز شد تا جایی که دادستان رضوانشهر نسبت به این موضوع طی نامه ای ضمن تذکر جدی و اعلام جرم از فرماندار شهرستان خواستار برخورد با مدیران متخلف شد