در دیدار فرماندار تالش با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح شد :

ضرورت توسعه خدمات بهداشتی درمانی در تالش به عنوان قطب درمانی / پیگیری راه‌اندازی MRI در بیمارستان شهید نورانی تالش

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به نیاز شهرستان تالش و شهرستان‌های هم‌جوار به تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، افزود : با تقویت زیرساخت‌های درمانی از ارجاع بیمار به مرکز استان کاسته می‌شود و تقویت و توسعه این بیمارستان ازجمله راه‌اندازی دستگاه MRI در دست پیگیری است.

به گزارش تالشان نیوز :  صبح روز چهارشنبه  ۵ بهمن کیا عاشوری – فرماندار شهرستان تالش با حضور در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر محمدتقی آشوبی – سرپرست دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به موقعیت خاص و جمعیت قابل‌توجه شهرستان تالش بر ضرورت توسعه خدمات بهداشتی درمانی در این قطب درمانی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیاز شهرستان تالش و شهرستان‌های هم‌جوار به تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، افزود: با تقویت زیرساخت‌های درمانی از ارجاع بیمار به مرکز استان کاسته می‌شود و تقویت و توسعه این بیمارستان ازجمله راه‌اندازی دستگاه MRI در دست پیگیری است.

دکتر عاشوری، فرماندار تالش نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب دکتر آشوبی به‌عنوان سرپرست دانشگاه، به بیان مشکلات و نقیصه‌های نظام سلامت در شهرستان تالش اشاره کرد و خواستار توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت رفع آن‌ها شد.

گفتنی است در این نشست در خصوص مشکلات و نقیصه‌های نظام سلامت شهرستان تالش گفت‌وگو و بر توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت رفع آن‌ها تأکید شد.

نصب و راه‌اندازی دستگاه تصویربرداری MRI در بیمارستان شهید نورانی تالش به‌عنوان قطب درمانی غرب گیلان یکی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در نشست امروز فرماندار تالش با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست دکتر بختیار حیدرنیا مدیر شبکه بهداشت و درمان سابق شهرستان تالش و مدیر پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشت .