خدمات ویژه و رایگان دامپزشکی تالش به مناسبت عید سعید قربان

میثم جعفری رئیس شبکه دامپزشکی تالش از ارائه خدمات رایگان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان در کشتارگاه دام سالم تالش خبر داد و از مردم تقاضا کرد جهت جلوگیری از اشاعه بیماری های مشترک بین انسان و دام ، از ذبح دام در منازل خودداری نمایند.

به گزارش تالشان نیوز میثم جعفری گفت: با فرا رسیدن عید سعید قربان دامپزشکی تالش با تشکیل اکیپ های ثابت و سیار اماده ارائه خدمات رایگان به شهروندان می باشد.

وی افزود: بازرسی های بهداشتی دامپزشکی چند روز قبل از عید قربان با بازدید از مراکز عرضه دام شروع شده و با توزیع بروشورهای آموزشی سعی در افزایش سطح اگاهی های عمومی به جهت جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک از دام به انسان داریم.

رییس شبکه دامپزشکی تالش عنوان داشت : کشتارگاه دام سالم تالش در روز عید مفتوح بوده و بصورت کاملا رایگان اماده ارائه خدمات بهداشتی به شهروندان می باشد.

جعفری در پایان گفت: از کلیه شهروندان عزیز تالش استدعا داریم به جهت جلوگیری از اشاعه بیماری های مشترک بین انسان و دام علی الخصوص بیماری تب کریمه کنگو، از ذبح دام در منازل خودداری نموده و با مراجعه به کشتارگاه دام از خدمات رایگان این روز بهره مند گردند.