بیانیه عجیب باشگاه چوکا در خصوص حواشی حذف از جام حذفی

جریمه بلاتکلیفی علی نامداری ، بر دوش مدیرعامل و سرپرست باشگاه !

به گزارش تالشان نیوز در پی حذف تیم چوکا از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور روابط عمومی باشگاه بیانیه ای را صادر نموده که جای تامل دارد
در این بیانیه که بعد از تشکیل جلسه اضطراری هئیت مدیره باشگاه با حضور علی نامداری مالک تیم فوتبال چوکای تالش صادر شده است قصور حذف تیم چوکا از جام حذفی متوجه مدیرعامل و سرپرست باشگاه شده است و مالک باشگاه این عوامل را با کسر ۲۰ درصد از قرارداد مالی جریمه نموده است.


این در حالیست که گفته میشود مشکلات چوکا از آنجایی نشات گرفته است که همچنان موضوع تعیین تکلیف مالکیت باشگاه و شکایات متعدد و بدهی های فراوان این تیم به بازیکنان و کادر فنی سنوات گذشته حل نشده است و مدیرعامل و سرپرست تیم قادر به ثبت قرارداد بازیکنان برای حضور در مسابقه نبوده اند و گمان داشتند جام حذفی از قوانین سازمان لیگ تبعیت نمیکند و همچون سابق میتوانند با ارائه کارت ملی مسابقات را انجام دهند !


با توجه به این بیانیه که بیشتر به نظر میرسد از زبان مالک باشگاه باشد ، اگر این مشکلات وجود نداشته و مدیرعامل و سرپرست در انجام امور محوله برای برگزاری بازی کوتاهی کرده اند قطعا این جریمه التیامی بر هتک ابرو و اعتبار فوتبالی تیم چوکا نخواهد بود و باید سریعا هر دو اخراج شوند‌.


با اینکه در این بیانیه صراحتا اعلام داشته شده که ،نامداری به ادامه همکاری با چوکا مصمم است و به عهدی که با هواداران چوکا بسته است پایبند خواهد بود اما سوالی که مطرح میشود این است که چرا تیم مدیریت علی نامداری با وجود تزریق مالی ، هشتش گرو نه است و بلاتکلیف !


به نظر میرسد گره کور نامداری و چوکا به حضور علی عزتی به عنوان امین علی نامداری برمیگردد که در فصل گذشته با افتضاح مدیریتی خود و همکاران و عواملی که به گفته علی نامداری به شرط بندی در این تیم دامن زدند و با دخالت دادن فشار های غیر ورزشی و سیاسی موجبات سقوط ارزوی بیست ساله مردم تالش و همه تالشان ایران زمین را فراهم آورد.


به گفته علی نامداری ، ناکارامدی علی عزتی ضمن سقوط تیم چوکا ، خسارتی ۷ تا ۸ میلیاردی بابت هزینه های فصل لیگ یک نیز به بار آورده است .


با وجود این هزینه های سنگین در فصل سقوط اما علی عزتی تلمباری از بدهی های مختلفی را نیز روی دست علی نامداری قرار داده است که با آغاز فصل جدید گریبانگیر تیم چوکا شد.
با شروع فصل لیگ دو انباشت بدهی های چوکا نمایان شد و علی نامداری را برآن داشت تا نظارت بیشتری را اعمال کند و هزینه کردهای مالی خود را به صورت قطره چکانی به چوکا تزریق کند.
گفته میشود یکی از عوامل اصلی سقوط چوکا معاون اجرایی باشگاه ( رنجکش ) در فصل گذشته بود که همچنان در کنار علی عزتی در خصوص برخی امور مشغول به فعالیت میباشد!


انچه که از حواشی تیم چوکای تالش بر میاید اینست که  علی عزتی که شریان اصلی مالی باشگاه میباشد و نماینده اصلی علی نامداری در هیات مدیره باشگاه عملکردی کاملا غیر شفافی را در پیش گرفته است و باشگاه چوکا رسما با دو مدیرعامل اداره میشود و هر دو غیر فوتبالی و پروازی !


به هر ترتیب حضور علی نامداری به عنوان یک چهره سرشناس اقتصادی کشور یک فرصت برای شهرستان تلقی میشود
اما در خصوص تیم چوکا به نظر میرسد تنها خود او میتواند با دوری از حواشی سیاسی شهرستان سیاست زده ی تالش و انتصاب افراد پاک دست و با صداقت و حذف افرادی با رفتار مرموزانه همچون علی عزتی به موفقیتش در تالش و عدم هدر رفت سرمایه اش کمک کند
چرا که با چنین بیانیه هایی نه میتوان ذهن مردم را از آنچه که در چوکا میگذرد منحرف کرد و میتوان آب رفته از جوی را برگرداند.