سرپرست هییت کشتی تالش خبر داد :

تالش میزبان مسابقات استانی قهرمانی کشتی آزاد در رده ی نوجوانان

به گزارش تالشان نیوز : سهراب نوشنده با بیان اینکه این مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه، تاریخ ۱۸ و ۱۹ آذر  در سالن ورزشی شهید زمانیان سیدنیکی انجام می‌شود گفت : کشتی گیران ۱۵ تا ۱۷ ساله در ۱۰ وزن ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم به رقابت خواهند پرداخت.


رییس هییت کشتی تالش افزود : مسابقات به پاسداشت دو تن از خادمان ورزش تالش بنام شادروان براتعلی غنی زاده مربی اسبق کشتی و شادروان مهندس فرید نظری نامگذاری شده است.


وی با اشاره به حضور ۱۰ داور ملی گیلانی گفت: غلامرضا محمدی و مهران درمانی داوران تالشی حاضر در این مسابقات خواهند بود
نوشنده درباره ترکیب تیم تالش عنوان داشت : تیم تالش با ۱۰ کشتی گیر آزادکار به میدان می‌رود که زیر نظر مربیان خود عبدالله (منوچهر) عباسقلی زاده سرمربی، یاور پورفتحی و جلال ابراهیم پور به میدان میروند ضمن اینکه اقای داریوش رستمی سرپرستی این تیم را عهده دارند.


سرپرست هییت کشتی تالش با اشاره به کمک‌های مردم و مسوولان تالش برای برگزاری این رویداد خاطر نشان می‌کند: باشگاه چوکای تالش، شورا و شهرداری شهرهای تالش و لیسار ومردم نیک اندیش و دوستدار ورزش با کمک‌های مالی و معنوی خود به برگزارکنندگان، زمینه برپایی این مسابقات را فراهم کرده‌اند که جا دارد از تلاش‌ها و همراهی آنها قدردانی شود.