در نشست خبری شهردار اسالم با اصحاب رسانه مطرح شد :

بهره برداری از ۱۱ پروژه ی شهرداری اسالم با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در هفته دولت / استقبال شهرداری اسالم از نقد منصفانه رسانه های شهرستان

سیف اله صداقت دوست در نشست خبری با اصحاب رسانه ی شهرستان تالش با اشاره به پروژه های شهرداری اسالم که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید گفت : عملیات احداث پروژه ی پل شهر اسالم به کندی پیش میرود که انتظار میرود با حمایت مسئولین ملی و استانی مطالبه به حق مردم شهر اسالم بزودی براورده شود.


به گزارش تالشان نیوز ظهر روز سه شنبه ۳۱ مرداد نشست خبری شهردار اسالم و اصحاب رسانه شهرستان تالش به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت برگزار شد.


شهردار اسالم در این جلسه نشست مسئولین با خبرنگاران را فرصت مغتنم در راستای ارائه گزارش عملکرد و شنیدن انتقادات و پیشنهادات برشمرد و گفت : شهرداری اسالم همواره ارتباط خوبی با رسانه های شهرستان داشته و پذیرای انتقادات منصفانه اصحاب رسانه بوده است.


سیف الله صداقت دوست با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت این روز را به همه دولتمردان تبریک گفت و اظهار کرد : ۱۱ پروژه ی شهرداری اسالم با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری میرسد.


صداقت دوست با بیان اینکه این پروژه ها در غالب آسفالت و بهسازی معابر ، فرش موزاییک ، کاشت درخت و  اجرای فضای سبز ، ایجاد سوییت های اقامتی در طرح گردشگری آلالان ، جمع اوری ابهای سطحی و لوله گذاری همچنین رنگ امیزی جداول و بلوارها به اجرا در امده است عنوان داشت : اجرای پروژه ی تکمیل قسمتی از ساختمان آتش نشانی و تجهیز واحد ایمنی یکی از پروژه هاییست که به بهره برداری خواهد رسید که انتظار میرود با تکمیل نهایی ساختمان تا پایان سال ، ساختمان شهرداری فعلی برای ارائه خدمات بهتر و در خور شایسته مردم اسالم به ساختمان جدید انتقال پیدا کند.


شهردار اسالم از مجموعه پرسنل تلاشگر شهرداری اسالم قدردانی کرد و گفت : شهرداری اسالم تاکنون در پرداخت حقوق پرسنل با تلاش مجموعه همکاران با مشکلی مواجه نبوده و تاکنون کلیه حقوق پرداخت شده است جز حقوق یک ماهه نیروهای شرکتی که از طرف شهرداری پرداخت شده اما به دلیل جابه جایی شرکت پیمانکار هنوز به نیروهای شرکتی واریز نشده است.

صداقت دوست در خصوص برنامه های آتی شهرداری اسالم گفت : آسفالت معابر شهرداری اسالم با تمام مشکلات در نوع خود کم نظیر بوده و اگر فرصت خدمت رسانی تا پایان دوره شهرداری را داشته باشم با کمک اعضای شورای شهر کلیه خیابان های باقی مانده شهر اسالم را آسفالت خواهیم کرد.


وی افزود : از ابتدای حضورم در شهرداری حل مشکل ترافیک شهر یکی از دغدغه های اصلی بنده و مطالبات مردم بود که با تعریض ۸ متری خیابان کشاورز تا پل اسالم بخش عمده ای از مشکل ترافیک حل شد که رضایتمندی و همکاری عموم مردم را هم به همراه داشت.


شهردار اسالم جابه جایی تیر برق های جا مانده در حاشیه برخی خیابان های شهر اسالم را یکی از دغدغه های شهرداری خواند و خاطر نشان کرد : طبق مصوبه هیات وزیران در جابه جایی تیرهای برق هیچ هزینه ای متوجه شهرداری ها نیست و برعهده خود اداره برق است که به علت کمبود اعتبار از سوی دستگاه متولی تاکنون موفق به جابه جایی و یا تعویض تیرهای برق فرسوده در سطح شهر که بعضا خطر افرین نیز هستند نشدیم.


صداقت دوست برخی از پروژه های در دست اقدام شهرداری از جمله تعریض سه پل معابر شهری را برشمرد و به پروژه ی پسماند شهرداری اشاره کرد و عنوان داشت : پروژه ی مدیریت پسماند شهرداری اسالم پروژه ی موفقی بود که مورد حمایت بسیاری از کارشناسان و دستگاه ها از جمله شخص استاندار گیلان قرار گرفت که امیدواریم با هماهنگی های به عمل آمده زمین مورد نظر را در اختیار شهرداری قرار دهند تا بتوانیم کار خود را با پیمانکار مد نظر مجددا در حوزه ی پسماند شروع کنیم.


صداقت دوست در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص پل اصلی شهر اسالم عنوان داشت : پیمانکار ساخت پل توسط وزارت راه و شهرسازی تعیین شده که علی رغم وعده های مختلف تاکنون افتتاح نشده و امیدواریم با حمایت مسئولین شاهد افتتاح هر چه سریع تر ان باشیم چرا که فقدان پل ، شهر اسالم را با چالش جدی مواجه کرده است هر چند که در بازدیدی که از محل کارگاه ساخت پل داشتم نمیتوان با توجه به کندی پیشرفت کار انتظار بهره برداری مطابق پیش بینی مسئولین را داشت.


شهردار اسالم در پایان از مجموعه شورای شهر اسالم جهت کمک به تسریع در امورات شهرداری اسالم قدردانی کرد و گفت : در کنار همراهی اعضای شورای شهر شاهد پیگیری های مجدانه بخشدار محترم بخش اسالم و فرماندار محترم شهر تالش و معاونین ایشان در راستای حل مشکلات مردم هستیم که بطور قطع نتایج خوبی را در پی خواهد داشت.  

در پایان این نشست شهردار اسالم از خبرنگاران و مدیران مسئول رسانه های شهرستان تالش تجلیل به عمل آورد.