استاندار ترجیح داد نیاید

بازدید معاون عمرانی استاندار گیلان از آخرین وضعیت پل در حال احداث شهر اسالم

استاندار گیلان در مسیر برگشت از آستارا ترجیح داد خود از تالش عبور کند و به معاون عمرانی خود به همراه چند مدیرکل ماموریت داد تا از اخرین وضعیت پل اسالم بازدید به عمل آورند

به گزارش تالشان نیوز عصر روز دوشنبه ۴ دی ماه، مهندس موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان به همراه مهندس قاسمیان سرپرست دفتر فنی ، امور عمرانی و حمل و نقل استانداری ، مازیار رضوی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ، مهندس محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و ایرج مؤذن سرپرست فرمانداری تالش با حضور در اسالم از آخرین وضعیت روند احداث پل این شهر بازدید بعمل آوردند.

لازم به ذکر است مهندس شفیقیان معاون عمرانی فرمانداری تالش، جنید فلاح بخشدار بخش اسالم، صداقت دوست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اسالم نیز در این بازدید حضور داشتند.

این بازدید در حالی اتفاق افتاد که استاندار گیلان به همراه هیات همراه و رییس سازمان راهداری در شورای اداری شهرستان آستارا شرکت کرده بود .

به هر ترتیب در حالی که استاندار گیلان خود حاضر نشد در محل احداث پل اسالم حاضر شود باید دید چه سرانجامی در انتظار پل اسالم که به یک چالش بزرگ در منطقه تبدیل شده است میباشد