مدیرعامل صندوق بازنشستگی در بازدید از کارخانه چوکا خبر داد :

اعتبار لازم جهت افزایش ظرفیت تولید و سوددهی کارخانه چوکا تخصیص می یابد

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدید از کارخانه چوکا گفت : در راستای رونق تولید و حمایت از اشتغال پایدار، در کوتاه ترین زمان ممکن با تخصیص اعتبار لازم در بحث تامین مواد اولیه، چوکا را به سوددهی خواهیم رساند.

به گزارش تالشان نیوز : روز پنجشنبه ۴/۳/۱۴۰۲ نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا)، از واحدهای مختلف این مجتمع عظیم صنعتی در شمال کشور بازدید نمود.

در این بازدید که محمدیاری نماینده مردم شریف شهرستانهای تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، ضمن ارائه گزارش توسط باقر کاظمی مدیرعامل این شرکت، ظرفیتهای موجود و برنامه های در دست اجرا و همچنین طرح تحول و دستاوردهای چوکا در سال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت.

در بخشی از این بازدید، نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر آماده بودن زیرساخت های لازم و ظرفیتهای بالقوه در مجتمع چوکا گفت: آمادگی داریم با تمام توان و حمایت های لازم و تخصیص اعتبار لازم، ظرف مدت ۲ ماه، ظرفیت تولیدات چوکا را افزایش داده و به سوددهی برسانیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: چوکا دارای ظرفیت بسیار بالایی در سطح منطقه و کشور است و با توجه به زیرساخت های موجود و برنامه ریزی مدون و منسجم، در کوتاه ترین زمان ممکن می بایست به ظرفیت کامل تولیدات خود برسد.

لازم بذکر است ۵۳% سهام شرکت چوکا متعلق به شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و ۴۷% سهام آن متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری می باشد که پس از سال ها مساعدت مالی آن به چوکا تحقق پیدا خواهد کرد.