نگاهی به انتصابات جدید در استانداری گیلان با مثلثی از شرق گیلان!

استاندار گیلان طی احکامی سه پست اصلی استانداری گیلان را به شرق گیلانی ها اعطا کرد

به گزارش تالشان نیوز روز گذشته اسداله عباسی استاندار گیلان طی احکامی انتصابات خود را با نصب سه پست بسیار مهم در حوزه سیاسی آغاز کرد.


معاونت سیاسی اجتماعی ،  مدیر کل حوزه مدیریت دفتر استاندار و مدیر کل حراست سه جایگاه بسیار مهمی هستند که اسداله عباسی با نگاهی ویژه به شرق گیلانی بودن و همسویی سیاسی نسبت به انتخاب افراد اقدام نموده است .


فرماندهی سپاه ناحیه ی رشت و رودسر معاونت هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان و مدیرکلی بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از جمله سوابق سرهنگ پاسدار  حسین مصطفی پور سرپرست جدید معاونت سیاسی استانداری گیلان میباشد که در شهر لنگرود متولد شده است .


حسین محمدیان مدیرکل جدید دفتر حوزه استاندار گیلان نیز از فرهنگیان شهرستان رودسر بخش املش میباشد که در کارنامه وی مسئولیت پست هایی چون بخشداری رانکوه و املش و معاونت فرمانداری شهرستان های املش و سیاهکل در زمان دولت محمود احمدی نژاد مشاهده میشود


لطفی نژاد نیز ضلع اخر مثلث شرق گیلانی ها در پست های مهم استانداری گیلان میباشد که با سوابقی همچون رییس اموزش پرورش رودسر و فعالیت در دفتر اسداله عباسی در مجلس شورای اسلامی از طرف استاندار گیلان به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری منصوب شده است.


این انتصابات نشان دهنده ی استراتژی اسداله عباسی در اولویت به کارگیری نیروی های سیاسی همسو با دولت ولی با اولویت حوزه انتخابیه و شرق گیلان میباشد


با این حال در آینده ای نه چندان دور ادامه روند انتصابات اسداله عباسی در ترازوی قضاوت مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان سیاسی همسو با دولت قرار خواهد گرفت . 


و باید منتظر ماند آیا عباسی به عنوان استاندار بومی میتواند در استفاده از ظرفیت های منابع انسانی کل استان توازن را برقرارکند !؟