بمبی که نترکید!

ابراهیم اشکِش : امتیازی از خوزستان خارج نخواهد شد / استقلال ملاثانی متعلق به مردم خوزستان است.

به گزارش تالشان نیوز طی روزهای گذشته همزمان با اعلام حضور و سفر علی نامداری مالک ثروتمند باشگاه چوکا به شهرستان تالش خبری از درگاه برخی محافل رسانه ای نزدیک به نماینده شهرستان تالش مبنی بر ترکیدن بمب خبری با خرید امتیاز لیگ یکی تیم استقلال ملاثانی و حضور تیم چوکا در لیگ یک منتشر شد که خیلی زود از طرف خوزستانی ها تکذیب شد.


مدیران تیم فوتبال چوکای تالش در حالی با سکوتشان در برابر این خبر به شایعات ساخته ی رسانه های حامی نماینده تالش دامن زدند که در فصل گذشته با دخالت عناصر غیر فوتبالی و تحت تاثیر قرار گرفتن از طرف حوزه ی سیاسی شهرستان موجبات سقوط این تیم به لیگ دسته دوم را بعد یک فصل حضور در لیگ یک فراهم اوردند.

تمرینات آماده سازی حضور در لیگ یک را آغاز خواهیم کرد.

ابراهیم اشکِش سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در گفتگویی اختصاصی با تالشان نیوز ضمن رد خبر فروش امتیاز استقلال ملاثانی گفت : تا دو سه روز آتی تمرینات آماده سازی حضور در لیگ یک را آغاز خواهیم کرد.


اشکش افزود : این امتیاز متعلق به مردم خوزستان و شهر ملاثانیست و مسئولین سیاسی و ورزشی استان اجازه خروج امتیاز از استان را نخواهند داد.


سرمربی تیم استقلال ملاثانی در پایان عنوان داشت : نمیدانم چوکایی ها با چه کسی مذاکره داشتند اما مشکلاتی در مدیریت باشگاه استقلال ملاثانی بود بود که برطرف شد و مردم منتظر حضور استقلال ملاثانی در لیگ یک میباشند.

اهداف سناریو ترکاندن بمب


با صحبت های اشکش چنین به نظر مدیران چوکا دو سناریو را دنبال میکردند

ابتدا آنکه مدیران چوکا از اساس به دنبال چنین اقدامی نبودند و فقط قصد داشتند از طریق برخی جو سازی ها در آستانه حضور علی نامداری مالک باشگاه به مردم چنین تلقین کنند که ایشان قصد داشتند با خرید امتیاز لیگ یک قصور فصل گذشته را جبران کنند ولی میسر نشد و سعادت چوکا در حمایت قاطع هواداران از نامداریست .


و یا اینکه مدیران باشگاه چوکا به واقع از هزینه های بالا و عدم پتاتسیل چوکا برای قهرمانی در لیگ دو مطمئن بودند و ترجیح دادند ریسک نکنند و به دنبال خرید امتیاز باشند تا در صورت عدم قهرمانی در لیگ دو بیش از این متضرر نگردند.

حال باید از انگیزه ی رسانه های نزدیک به نماینده تالش جویا شد که در پس نمایش ترکاندن بمب چه اهدافی را دنبال میکردند.


رسانه هایی پروپاگاندایی که از قضا خود از حامیان سقوط تیم چوکا بودند و در طول فصل همواره در کنار نماینده شهرستان در مقابل فساد و ناکارآمدی عوامل باشگاه سکوت اختیار کردند و به سقوط ارزوهای هواداران تیم چوکا به تماشا نشستند.


اما انچه که در میان مردم و هواداران در مقابل نقشه های پستویی و غیر شفاف مدیران چوکا و حوزه ی سیاسی شهرستان مشخص است آنست که هیج کس مسئولیت سقوط تیم چوکا را برعهده نگرفت . و هیج کس بابت سقوط تیم تاریخی چوکا از مردم و هواداران عذر خواهی نکرد !

باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه چوکا درادامه چه تدبیری را در خصوص احقاق آبرو و اعتبار پایمال شده باشگاه چوکا اتخاذ خواهند کرد.