عامل عقب ماندگی شهر تالش برکنار شدا

لزوم پیگیرد قضایی از سوی مدعی العموم نسبت به تخلفات مسعود کاظمی در حوزه مدیریت شهری تالش

طی حکمی از سوی استاندار گیلان مسعود کاظمی برکنار و موسی فکور به‌ عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان منصوب شد.

به گزارش تالشان نیوز نماینده عالی دولت در گیلان عصر امروز (یکشنبه) با صدور حکمی، موسی فکور را به‌عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار منصوب کرد.

استاندار گیلان در این جلسه با قدردانی از تلاشهای معاون پیشین هماهنگی امور عمرانی استانداری؛ از سرپرست جدید این حوزه خواست با توجه به برنامه ها و سیاست های راهبردی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای پیشبرد جهادی تر فعالیت های حوزه زیرساختی و عمرانی، به صورت جد موضوعات حائز اهمیت استان گیلان را با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود و بکارگیری نیروهای انقلابی، متخصص و متعهد پیگیری کند.

پیش از این مسعود کاظمی عهده دار معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان بود.

فرمانداری فومن، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت، بخشداری سنگر، شهردار بندرانزلی و خمام از جمله سوابق «موسی فکور»‌میباشد.

گفتنیست مسعود کاظمی را میتوان به دلیل نامه نگاری های غلط و غیر قانونی در موضوع انتخاب شهردار تالش ، عامل ارجاع پرونده انتخاب شهردار به دیوان عدالت اداری و یک سال و نیم معطلی انتخاب شهردار تالش قلمداد کرد.

به همین سبب به دلیل تضییع حقوق عامه و معطلی امور شهری ضرورت دارد مدعی العموم نسبت به اهمال  از سوی مسعود کاظمی ورود کند