فرشاد پیوس :

تا دقیقه ۹۰ منتظر چوکا ماندم / از امروز تمام فکر و تمرکزم روی موفقیت تیم شهرداری آستارا است

تالشان نیوز : فرشاد پیوس با بیان اینکه تمام حواسش معطوف به تیم جدیدش است، اظهار کرد: عادت دارم هر موقع و هرکجا مربی‌گری کرده‌ام پس از اتمام کار تمام فکر و ذهنم را معطوف تیم جدیدی که انتخاب کرده‌ام نمایم، روزهای خوبی را در کنار مردم فهیم و هواداران عاشق چوکا سپری کردیم و خاطرات خوبی برای من رقم خورد که فراموش نشدنی است و همیشه در خاطرم خواهد ماند.

وی با بیان اینکه علاقه زیادی به شهرهای شمالی کشور و مردم خون گرمش دارم، افزود: حس میکنم اینجا میتوانم به آن چیزی که مد نظر دارم برسم، روزهای خیلی خوبی را در شمال سپری کرده‌ام از کسب موفقیت در مازندران و تیم خونه به خونه بابل تا تداوم موفقیت در گیلان با سپیدرود رشت و چوکا تالش و اکنون نیز خرسندم از حضور در شهر بام‌های سفالی و این که در خدمت مردم نجیب، با دانش و با فرهنگ شهر آستارا هستم و این برای من خیلی اهمیت دارد.

سرمربی تیم شهرداری آستارا با تاکید بر اینکه از تمام مردم فهیم تالش و هواداران عزیز، لیدرهای متعصب باشگاه و تمام رسانه‌هایی که در این مدت یار و یاور ما بودند تشکر می‌نمایم، افزود: به احترام این عزیزان تا دقیقه ۹۰ منتظر تصمیم آقایان ماندم، من هم مثل یک طرفدار تالشی آرزو دارم باز هم چوکا را در لیگ یک ببینم اما هم اکنون تمام فکر و ذکرم و تمرکز من و کادرفنی من روی تیم شهرداری آستارا است تا به هدف جدیدی که داریم برسیم.

وی با ابراز علاقه به تیم شهرداری آستارا بیان کرد: از لیگ دسته دوم مسابقات این تیم را پیگیری می‌کردم و اگر یادتان باشد پس از صعود با چوکا به لیگ یک در برنامه زنده تلویزیونی پیش از بازی پلی آف شهرداری آستارا و پاس همدان، علاقه خود را به مردم شهر آستارا و تیم شهرداری آستارا ابراز کردم و اعلام کردم دوست دارم شهرداری آستارا لیگ یکی شود چون شهر آستارا و این تیم لیاقت کسب موفقیت را در خود داشت.

پیوس با اشاره به اینکه هدفگذاری ما بر مبنای یک پروسه سه‌ساله می‌باشد، تصریح کرد: باید در سال اول آن خودمان را در جدول مسابقات نشان دهیم و ثابت کنیم که یک تیم باشخصیت و آبرومند هستیم تیمی که خوب فوتبال خوب و حساب شده‌ای را ارائه می‌دهد، سال دوم حضور در رده‌های بالای جدول و در سال سوم صعود به لیگ برتر، این امر محقق شدنیست به شرطی که همه دست به دست هم داده و ساختارها را شکل بدهیم، فرشاد پیوس به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و یک عزم جدی و شهرستانی میخواهد.

وی با بیان اینکه همه چیز فوتبال نیست، گفت: آدم باید در محیطی که فعالیت میکند آرامش نیز داشته باشد مخالف جدی حضور دلالان و بازیکنان سفارشی هستم، به فوتبال پاک علاقه‌مند هستم و می‌دانم که چگونه با فساد در فوتبال مبارزه کنم، میتوانید با مراجعه به سوابق بنده متوجه شوید که آن قدر شهامت دارم که در هر شهری که فعالیت می‌کنم این مسائل را از تیمم دور کنم.

فرشاد پیوس با اشاره به اینکه برای شهرداری آستارا با برنامه و با توپ پر آمده و وارد میدان خواهم شد، افزود: به هواداران تیم قول نمایش فوتبال زیبا جذاب و تماشاگر پسند را می‌دهم فوتبالی که متناسب با علم روز دنیا باشد.

سرمربی شهرداری آستارا با تاسف بابت نبود زمین چمن طبیعی استاندارد در استان بیان کرد: حیف است که استان گیلان فاقد زمین طبیعی مناسب باشد و از مدیران باشگاه و مدیران شهرستانی درخواست دارم این موضوع را به جد پیگیر باشند تا برای جلوگیری از مصدومیت‌های ناشی از تمرین در چمن مصنوعی که به تیم ضربه میزند در امان باشیم.

پیوس با اشاره به اهمیت فوتبال در آستارا افزود: مدیران باشگاه نیز دغدغه فوتبال را دارند جالب است بدانید وقتی با آقای پویا مالک باشگاه صحبت میکردم، عشق و علاقه به شهرش را عنوان کرد و گفت شهرداری آستارا مثل ناموس من هست و عاشق شهرم هستم و همه کار برای این تیم انجام خواهد داد، یا مثلاً رئیس و اعضای شورای شهر که پس از عقد قرارداد با بنده تماس گرفتند و تبریک گفتند که نشان از علاقه و اهمیت آن‌ها به ورزش بالاخص فوتبال می‌باشد.

وی با اشاره به نعمت هواداران در فوتبال گفت: هر تیمی که هوادار داشته باشد حال و هوای دیگری دارد و آستارا نیز این شرایط را داراست آقایان پویا و کارگر از صمیم قلب این خواسته را دارند که تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه شناخت خوبی روی بازیکنان شهرداری آستارا دارم، افزود: امیدوارم با هماهنگی مدیران باشگاه بتوانیم با تقویت آکادمی تیم‌های پایه را راه اندازی کنیم همان کاری که در تالش انجام دادیم همچنین علاقه زیادی به استفاده از بازیکنان جوان دارم و قطعا از این بازیکنان در کنار بازیکنان با تجربه استفاده خواهم کرد./ منبع فارس