صادقی : مردم تالش قدر دان نامداری هستند !

صحبت های بی مالیات سرپرست چوکا تمامی ندارد

به گزارش تالشان نیوز هادی صادقی سرپرست تیم فوتبال چوکای تالش یک روز پس از صحبت های فرشاد پیوس که گفته بود چوکا در فصل آتی با توجه با بدهی ها و عدم تکمیل ورزشگاه پوریای ولی و مشکلات مالکیتی شرایط سخت و پیچیده ای دارد ،

در گفتگویی با کانال اطلاع رسانی باشگاه چوکا از دیدارش با علی نامداری مالک باشگاه چوکای تالش خبر داد و گفت :

در دیداری که با مالک باشگاه چوکا برگزار شد علی نامداری اعلام داشته حاضر است تیم چوکا را بدون دریافت مبلغی ، به هر انکس که توانایی تیم داری در سطح نام مردم تالش دارد ، واگذار کند.

صادقی در ادامه می افزاید : در این جلسه ، علی نامداری مالک باشگاه تاکید داشتند تا ۵ روز آتی صبر میکنیم تا اگر شخصی تمایل به تیم داری داشته باشد تیم را واگذار خواهیم کرد و در غیر این صورت در خدمت مردم تالش خواهیم بود و طی جلسه ای با مسئولان و اقای پیوس راجع آینده همکاری مان ، به گفتگو خواهیم نشست.

سرپرست تیم چوکا در ادامه ضمن تمجید از علی نامداری عنوان داشت : به نوبه خود قدردان زحمات و حمایت‌های بی دریغ آقای نامداری هستم. ما در ابتدای فصل حتی آب معدنی نداشتیم،

اما با ورود اقای نامداری تیم چوکا به یکی از قوی‌ترین تیم ها از لحاظ مالی و امکانات تبدیل شد. قطعا مردمان خوب تالش خدمات آقای نامداری را فراموش نکرده و قدردانش هستند.

صحبت های سرپرست چوکا در مدح علی نامداری در حالی اتفاق میوفتد که به سبب بی تدبیری ایشان و ضعف مدیریت عناصر گماشته شده آقای نامداری ، تیم چوکا که پس از بیست سال به لیگ یک صعود کرده بود ،

ضمن تحمل تبعات روحی و روانی سقوط به لیگ دو ، بلکه بابت نزول ارزش بیست میلیاردی امتیاز لیگ یکی چوکا به امتیاز ۴ میلیاردی لیگ دسته دوم دچار زیان مادی شد.

در حالی که کل هزینه های علی نامداری ان هم با حیف و میل های سرپرست باشگاه و قائم مقام فراری نامداری که عملکرد شبه انگیزی در جذب بازیکنان سوری و بی کیفیت به بدنه این تیم داشتند به بیش از ۵ میلیارد نمیرسد!

بنابراین اقای سرپرست اگر حساب سر انگشتی انجام دهند متوجه بدهی ۱۵ میلیاردی نقدی و چند صد هزار میلیاردی روحی عوامل علی نامداری به مردم تالش میشدند و اینچنین بابت این خسران بر سر مردم تالش منت نمیگذاشتند.

با اینکه حرف های بی مالیات سرپرست چوکا که جملگی به فریبکارانه بودن آن اذعان دارند ، تمامی ندارد اما ایشان در بخشی از صحبت های خود به نکته ای اشاره داشته که قابل تامل است.

پر واضح که صادقی با بیان ” ما در ابتدای فصل حتی آب معدنی نداشتیم ، اما با ورود اقای نامداری تیم چوکا به یکی از قوی‌ترین تیم ها از لحاظ مالی و امکانات تبدیل شد ”

تلاش داشته مراتب تلقین آدرس غلط به افکار عمومی را به جا آورد اما این نکته را در نظر نگرفته است که نقدش به مدیریت ابتدای فصل ، مشمول ارش ریاضی مندی میشود که خود صادقی در ورود آن به تالش نقش اصلی را داشته است !

اما جای تعجب آنجاست که به گفته صادقی چرا تیم چوکا که از نظر ایشان بهترین امکانات را داشته به تحقیر آمیز ترین شکل ممکن به دست مدیریت ایشان و دوستانش به لیگ دو سقوط کرد ‌؟

قطع به یقین تیم فوتبال چوکا با این تفکرات مجیزگویانه و استمرار دخالت حوزه ی سیاسی راه به جایی نخواهد برد و شرط موفقیتش در شفافیت و برائت از عواملیست که بانی وضع موجود میباشند .