صید شاه ماهی ملوان توسط پیوس

شهرداری آستارا در قامت مدعی لیگ یک ظاهر شد

به گزارش تالشان نیوز به نقل از فارس : شهرداری آستارا نماینده فوتبال گیلان در دسته یک فوتبال ایران امروز با جذب دو بازیکن ارزشمند برای رقبا خود خط و نشان کشید و خود را در قامت یک تیم مدعی مطرح کرد.

خشایار زبرجد هافبک فصل گذشته باشگاه ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی رسما به عضویت تیم شهرداری آستارا در آمد.

زبرجد یکی از بازیکنان آکادمی باشگاه ملوان بندرانزلی است که تمام رده‌های سنی را در این باشگاه طی کرده است تا به بزرگسالان ملوان رسیده است.

زبرجد بیش از ۶۶ دیدار در جام حذفی و لیگ یک برای ملوان بندرانزلی به میدان رفته است و بیش ۳.۶۷۳ دقیقه برای تیم بندرانزلی در مستطیل سبز دوندگی کرده است.

این بازیکن انزلیچی تا کنون موفق به ثمر رساندن ۵ گل برای ملوان در دیدار‌های رسمی شده است.

این بازیکن که طرفداران زیادی در بین هواداران انزلیچی داشت بیش از ۵ فصل متوالی در ملوان حضور داشت و جدایی‌اش از ملوان عجیب به نظر می‌رسید.

پژمان نوری اسطوره باشگاه ملوان و مدیرعامل و مالک کنونی باشگاه ملوان یکی از الگوهای ورزشی زبرجد است و عکس‌های وی با نوری در دوران کودکی قبل از اینکه فوتبالیست حرفه‌ای شود تا همین چند وقت پیش هم در شبکه اجتماعی زبرجد موجود بود که در حال حاضر موجود نیست و علاقه وی به نوری به حدی بود که شماره پیراهن ۸۸ را برای خود در ملوان انتخاب کرده بود.

فرهاد جودکی مهاجم فصل گذشته تیم نفت امیدیه با عقد قراردادی رسمی به تیم شهرداری آستارا پیوست.

جودکی سابقه حضور در لیگ برتر با پیراهن صنعت نفت آبادان و سابقه بازی در تیم‌های داماش تهران، شیرین فراز کرمانشاه و خیبر خرم آباد را نیز در کارنامه داد.

ملوان بندرانزلی و شهرداری آستارا دو نماینده استان گیلان در لیگ دسته یک فوتبال ایران هستند.