سالن آمفی تأتر مجتمع فرهنگی رضوانشهر پس از ۱۹ سال به بهره‌برداری رسید

تالشان نیوز : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر در حاشیه افتتاح این پروژه فرهنگی به خبرنگاران گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از سال ۱۳۸۱ به عنوان مجری ساخت مجتمع فرهنگی هنری رضوانشهر را آغاز کرد و بخش اداری آن در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید.

مجید شافعی با اشاره به تکمیل این پروژه و اجرای فاز دوم آن افزود: فاز دوم پروژه که شامل سالن آمفی تئاتر به مساحتد ۴۵۰ متر مربع با ظرفیت حدود ۲۷۰ صندلی می باشد، محل استقرار و فعالیت انجمن های فرهنگی و هنری، گالری هنرهای تجسمی، پلاتو جهت تمرین نمایش، بخش اداری، سالن جلسات جهت برگزاری جلسات فرهنگی و هنری و اداری، فضای تاسیسات و نگهبانی و محوطه فضای سبز می باشد که با هشت میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به تحقق آروزی دیرینه مردم رضوانشهر در به ثمر نشستن این پروژه فرهنگی گفت: پس از ۱۹ سال انتظار مردم هنردوست رضوانشهر تحقق یافت و امروز همزمان با هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح فرهنگی هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر همچنین از احداث یک مجتمع فرهنگی در شهر پره سر خبر داد و افزود: این مجتمع در دست احداث است که امیدواریم با توجه به پیگیری‌های انجام شده شاهد بهره برداری از آن برای مردم فرهنگ دوست شهر پره سر باشیم.

شافعی در ادامه از تمامی مسئولان استانی و شهرستانی و همه کسانیکه در تکمیل پروژه آمفی تئاتر شهرستان رضوانشهر همراهی کردند تقدیر کرد و گفت: تحقق آرزوی هنرمندان رضوانشهر در سال ۱۴۰۰ با بهره برداری از این طرح بزرگ هدیه ای ارزشمند به این قشر فرهیخته است./ ایرنا