رسوایی دیگر در چوکای محمدیاری

مدیر عامل تیم چوکا نیامده برکنار شد و افشاگری کرد

به گزارش تالشان نیوز عصر روز سه شنبه خبر برکناری عبدالرحمان سالاری از سمت مدیرعاملی تیم چوکا از طرف روابط عمومی باشگاه اعلام شد.
سالاری که با حمایت علی نامداری مالک باشگاه چوکا به این سمت منصوب شد در حالی تالش را ترک میکند که کمتر از یک ماه از حضورش در این تیم نمیگذرد.
سالاری که در مراسم معارفه خود وعده داده بود تا هواداران از آنچه در چوکا میگذرد مطلع کند در گفتگویی اختصاصی با تالشان نیوز پرده از اسرار مگوی این تیم پر حاشیه برداشت و گفت :

صحبت هایم نه از باب ترک تالش و تیم چوکاست بلکه به هواداران قول داده بودم که اگر کسی خواهان عدم موفقیت تیم باشد با آنها صادقانه در میان بگذارم و امروز میگویم حقیقت چوکایی که من مشاهده کردم این است که مدیریت این تیم چوکا تحت تسلط و دخالت و تحمیل بهمن محمدیاری عضو هیات مدیره کنونی باشگاه و افراد تحت نفوذ ایشان است و این موضوع رفته رفته خود را نشان داد.

مدیران چوکا از محبوبیت پیوس در تالش هراسان بودند

وی افزود : به شخصه خواهان اقای حضور اقای پیوس در چوکا بودم و این رو یک افتخار میدانستم اما اقای عزتی به شدت با ایشون مخالف بودند و اعضای هیات مدیره از جمله اقای محمدیاری عنوان داشتند حضور پیوس به سبب محبوبیت بی نظیرش در تالش کل باشگاه را تحت شعاع قرار میدهد بنابراین در حالی که ایشون در اخرین تلاش ها پیشنهاد بسیار پایینی را هم ارائه دادند مدیران باشگاه باز حاضر به ادامه همکاری با پیوس نشدند و حتی برای رد کردن ایشان اقای عزتی تاکید داشتند در جلسه مبلغ ۱۰۰ میلیون به پیوس پیشنهاد بدید تا قبول نکنند

برابری مبلغ توافقی با پیوس به اندازه مبلغ قرار داد کادر فنی فعلی

مدیرعامل سابق چوکای تالش با اشاره به قرار داد مالی نظر محمدی گفت : قرار داد نظر محمدی ۵۰۰ میلیون و با پاداش صعود به یک میلیارد میرسید و به صورت کلی کل مبلغ کادر فنی چوکا به یک میلیارد و دویست تومان میرسید در حالی که ما میتوانستیم با این پول اقای پیوش را هم بیاوریم.

توافق با نظر محمدی در دفتر بهمن محمدیاری در شرکت نفت کش ها انجام شد

سالاری به چگونگی انتخاب نظر محمدی به عنوان سرمربی تیم چوکا پرداخت و بیان داشت : پس از عدم تمایل مدیران باشگاه با فرشاد پیوس بنده گزینه هایی در نظر داشتم اما اقای محمدیاری بر روی اقای نظر محمدی تاکید داشتند و اتفاقا مذاکرات و اشنایی ما با اقای نظر محمدی هم در دفتر اقای محمدیاری در شرکت نفت کش ها صورت پذیرفت که ایشون حضور پیدا کردند و توافق کردیم.

خلف وعده مالی هیات مدیره و شروع ضعیف نقل و انتقالات

وی افزود پس از انتخاب سرمربی در جلسات هیات مدیره مصوب شد تا هر ماه مبلغ یک میلیارد تومان در دو قسط ۵۰۰ میلیونی پرداخت شود تا هم نسبت به استقرار باشگاه در تالش کمک شود و هم فصل نقل و انتقالات را استارت بزنیم در حالی که مدیران باشگاه خلف وعده کردند و ما نتوانستیم به تعهداتمان عمل کنیم و به استقرار سریع تیم کمک کنیم.

اختلاف با اختیاری بر سر تحمیل بازیکنان بی کیفیت

عبدالرحمان سالاری با بیان اختلافاتش با اختیاری مدیرعامل فعلی چوکا عنوان داشت : ایشون که اصالت ماسالی دارند در روز تست گیری سه بازیکن به تمرینات اضافه کردند و فشار میاوردند که با این بازیکنان باید قرار داد بسته شود من موضوع را با نظر محمدی مطرح کردم ایشون فرمودند من این بازیکنان را نمیخواهم به همین جهت زاویه ایشان با بنده بیشتر شد.

قرار داد ۱۲۰ میلیونی سرپرست و تحمیل مشاوری که راننده اقای بهمن محمدیاری بود

مدیرعامل سابق باشگاه چوکا به موضوع دخالت ها در نصب پرسنل باشگاه اشاره داشت و اظهار کرد : با توجه به عدم شناخت ما از منطقه ما از راهنمایی اقای محمدیاری استفاده میکردیم ایشون سرپرست باشگاه را معرفی کردند همچنین مشاوری که راننده اقای بهمن محمدیاری بودند و در رسانه ها مطرح شد . قرار داد سرپرست باشگاه ۱۲۰ میلیون بود و اقای محمدیاری تاکید داشتند قرار داد مشاور مدیرعامل را نیز از بیست میلیون به رقمی بالاتر ماهیانه ۷ تا ۸ میلیون افزایش دهم که بنده مخالفت کردم.

سالاری اضافه کرد : عدم پذیرش افزایش حقوق مشاور تحمیلی ازسوی اقای محمدیاری باعث شد فرزند ایشون صادق محمدیاری گروه های هواداری را بر علیه بنده بشوراند.

دستگیری مدیر آکادمی فوتبال چوکا در هتل تالش

سالاری در خصوص اکادمی باشگاه چوکای تالش عنوان داشت قرار بود اقای رجبی کار را شروع کنند ولی متاستفانه ایشون به علت شکایتی که در تهران بابت پول گرفتن از بازیکنی که قرار بود توسط ایشان جذب یک تیم فوتبال شوند در هتل تالش دستگیر شدند و به تهران منتقل شدند و سرهنگ پیشه گر در این خصوص برای حفظ ابروی ایشان نهایت کمک را داشتند.

تلاش محمدیاری برای جذب کیوان محمدنژاد و سامان نورمحمدی برخلاف نظر نظرمحمدی

مدیرعامل برکنار شده ی تیم چوکای تالش با برشمردن موارد اختلاف هیات مدیره با ایشان گفت : تلاش اقای محمدیاری بر این بود بنده با سامان نورمحمدی و کیوان محمدی نژاد قرارداد امضا کنم در حالی که نظر محمدی صراحتا این دو بازیکن رو نمیخواست و اعلام کردند این دو در لیست بازیکنان من قرار ندارند ولی دوستان انتظار داشتند بنده با فشار به نظر محمدی ایشون را متقاعد کنم

صورت سازی مالی و عدم شفافیت و بدهی فراوان باشگاه

سالاری با انتقاد از وضعیت ساختاری باشگاه چوکا گفت : هیچ چیز در این باشگاه روی شفافیت نداشت تلاش ما بر شفافیت بود و ایجاد یک ساختار منظم اما مقاومت شد طوری که بنده مالک باشگاه را از صورت مالی جعلی یک میلیاردی باشگاه مطلع کردم به طور مثال هر روز مراجعاتی از طدف مردم و بازیکنان سابق بابت بدهب های فصل گذشته داشتیم در حالی که در صورت حساب مالی اورده شده بود پرداخت شده در حالی سند و پیوستی نداشت .

بلاتکلیفی مالکیت باشگاه و مالکیت وکالتی علی نامداری

وی افزود : مالکیت باشگاه یکی از مشکلات این تیم است که هنوز تکلیفش مشخص نیست اما به صورت وکالتی در اختیار اقای نامداریست

شکایت دو میلیارد و هشتصدی سالاری از چوکا

سالاری در پایان گفت بابت قرار دادم با باشگاه چوکا به قدراسیون شکایت خواهم کرد مبلغ قرارداد بنده دو میلیارد و هشتصد میلیون برای دو فصل حضورم در چوکا بود که شکایت به فدراسیون را حق مادی و معنوی خود میدانم و حتما پیگیر خواهم شد