مدارس حضوری به شرط اطمینان از سلامت دانش آموزان و معلمان

به گزارش تالشان نیوز محمد رحمتی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه با بیان اینکه هیچ آموزشی نمی تواند جای آموزش حضوری را بگیرد افزود : سیاست وزارت آموزش و پرورش هم بر آموزش حضوری استوار است اما باید اطمینان از حفظ سلامتی حاصل شود

وی با بیان اینکه شیوه برگزاری سال تحصیلی جاری با ابلاغ ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا خواهد بود گفت : ممکن است در جایی مانند روستاها که تعداد دانش آموزان کم است اگر اطمینان از سلامتی و امنیت حاصل شود کلاس‌ها حضوری برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: آموزش و پرورش استان تمام امکانات خود را بکار گرفته و به طور مستمر از مدارس بازدید می کند تا آمادگی خود را نسبت به برگزاری کلاسهای حضوری بسنجد.

محمد رحمتی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های اطمینان از برگزاری کلاسهای حضوری واکسیناسیون معلمان است افزود: دز اول واکسن برای معلمان تزریق شده و ۵۰درصد از معلمان دز دوم را نیز تزریق کرده اند.

وی با بیان اینکه ۵۰درصد باقی مانده برای تزریق دز دوم فرهنگیان تا پایان هفته انجام می شود گفت: اولویت بعدی آموزش و پرورش برای تزریق واکسن اولیا و کسانی که با دانش آموزان در ارتباط هستند خواهند بود