تالشی ها به امید دیدار !

خداحافظی پیوس از هواداران چوکای تالش

به گزارش تالشان نیوز در حالی که پس از سقوط تیم چوکا به لیگ دسته دوم فوتبال کشور هواداران تیم چوکا در انتظار شروعی دوباره با سرمربی محبوب خود بودند اما فرشاد پیوس از عدم توافق خود با مدیران باشگاه چوکای تالش برای هدایت فصل آینده این تیم خبر داد.


فرشاد پیوس در گفتگوی اختصاصی با تالشان نیوز گفت : جلسه چند ساعته ای با مدیران باشگاه داشتیم جا داره از اقای نامداری به عنوان یک مدیر جنتلمن و فوتبال دوست چوکا همچنین بهمن محمدیاری نماینده ادوار شهرستان تالش بابت تلاششون برای ادامه همکاری تشکر کنم اما در فوتبال حرفه ای مجبور هستی گاهی پا روی علاقمندی هایت بگذاری.


پیوس افزود : من به مردم تالش قول دادم تیمی ببندم که بتواند بار دیگر انها را خوشحال کند و صعود به لیگ یک را برای انها به ارمغان بیاورد و این مستلزم فراهم شدن امکانات مالی و سخت افزاریست.


سرمربی سابق تیم چوکا دلایل عدم توافق خود را نامتناسب بودن بودجه ی در نظر گرفته شده از طرف مالکیت باشگاه برای کسب موفقیت در لیگ دو خواند و عنوان داشت : نمیتوان چوکا را با بودجه سال ۹۸ در لیگ ۱۴۰۰ قهرمان کرد


پیوس  اظهار داشت : تا به امروز فقط به احترام هواداران چوکا صبر کردم تا این جلسه هرچند با تاخیر برگزار شود تا شنونده پیشنهادات مدیران باشگاه باشم

اما من به هواداران اطمینان میدهم اگر درصدی امکان موفقیت بود باز در کنار انها روی سکوهای سیمانی پوریای ولی مینشستم تا باهم صعود را جشن بگیریم ولی هواداران بدانند شرایط با دوسال قبل تغییر کرده ما به یک تحول در تیم نیاز داریم.


وی ادامه داد : هنور برخی از کادر فنی من از دوسال قبل از باشگاه طلب دارند و بابت یک ماه تلاش شبانه روزی مان در لیگ یک داشتیم پولی دریافت نکردیم.


اسطوره فوتبال کشور در پایان گفت : مردم تالش تالشی های خونگرم به امید دیدار ، شما و چوکای همیشه سبز در قلب من جا دارید من هم از امروز در کنار شما هوادار چوکا خواهم بود و برای موفقیتش ارزو خواهم کرد.

عکس : مهدی حیدری نژاد