هشدار نماینده آستارا نسبت به کم کاری در رفع نواقص استادیوم وحدت

تالشان نیوز : غلامرضا مرحبا، در جلسه بررسی رفع نواقص استادیوم وحدت شهرستان مرزی بندر آستارا جهت میزبانی مسابقات لیگ های مختلف فوتبال که در دفتر نماینده این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته اقداماتی همانند احداث رختکن، فنس‌کشی دور زمین و تجهیز برخی سازه ها برای رفع مشکلات موجود انجام شد.

وی با بیان اینکه سایر مشکلات این استادیوم، از قبیل نور، سکوهای تماشاگران، جایگاه ویژه، آسفالت ورودی و جایگاه اختصاصی استقرار صدا و سیما و خبرنگاران هنوز حل نشده است، ادامه داد: تعلل پیمانکار پروژه احداث فنداسیون و دکل های نور استادیوم قابل پذیرش نیست و باید در کمترین در اسرع وقت، حل شود.

وی با اشاره به اینکه پس از مرتفع شدن مشکل نور، باید جایگاه ویژه و محوطه سازی انجام شود، افزود: کم و اهمال کاری در این خصوص به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و باید مشکل میزبانی تیم های فوتبال آستارا مرتفع گردد و به طور یقین با کم کاران این موضوع، برخورد قانونی می شود.

مرحبا در ادامه با تأکید بر اینکه با رایزنی های مکرر در سالجاری جهت تکمیل زیرساخت های ورزش شهرستان ۳۵ میلیارد ریال اعتبار اخذ شد، خاطرنشان کرد: حل کامل مشکلات میزبانی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار می خواهد که مکرر در حال رایزنی برای رفع این مشکلات هستیم.

وی اضافه کرد: در گفت و گو با وزیر ورزش و جوانان، قول های مساعد برای کمک به ورزش آستارا و فازبندی و اجرای پروژه ها به ترتیب اولویت گرفته ایم.

نماینده آستارا در پایان با اشاره به اینکه از بودجه در اختیار نماینده اعتبار هایی را برای حل مشکلات زیر ساختی ورزش شهرستان در نظر می گیرم، تصریح کرد: آسفالت یکهزار متر مربع از محوطه استادیوم
وحدت، با استفاده از ظرفیت های بنیاد مسکن و شهرداری آستارا در آینده ای بسیار نزدیک محقق خواهد شد / ایسنا