گروگانگیری ساکنین مسکن مهر در جدال میان بی توجهی مسکن و شهرسازی و منافع شهرداری تالش

به گزارش تالشان نیوز پخش گزارشی از وضعیت پروژه ی مسکن مهر در شهرستان تالش که در خبر ۲۰ شبکه استانی گیلان به نمایش گذاشته شد از گروگانگیری ساکنین این شهرک در میان جدال کم کاری مسکن و شهرسازی به عنوان کارفرما و منافع شهرداری تالش به عنوان متولی امور خدمات شهری حکایت دارد.


در حالی که مردم و سکنه ی این شهرک ها از کمبود امکانات اولیه همچون نبود امنیت ، راه دسترسی ، امکانات بهداشتی و آب آشامیدنی سالم و فاضلاب محروم هستند رییس اداره مسکن و شهرسازی تالش از آغاز پروژه ی کف سازی و محوطه سازی در این شهرک خبر میدهد.


حسینی نژاد در حالی به انتقاد از عدم همکاری شهرداری تالش با وجود پیگیری ها و مکاتبات متعدد پرداخته است که شهردار تالش مدعی است مسکن و شهرسازی به تعهدات خود عمل نکرده است .


شهرام غنی زاده در این گزارش عدم اخذ و پرداخت هزینه ی صدور پروانه ی توسعه بنا ، توسط پیمانکاران پروژه ی مسکن مهر که جزو درآمد های شهرداری میباشد را مانع صدور پایان کار بر میشمارد.


شهردار تالش در ادامه به قرار داد فی مابین راه و شهرسازی و شهرداری تالش در سال ۹۷ جهت اسفالت و محوطه سازی مسکن مهر اشاره میکند که به دلیل عدم اجرای تعهدات از سوی اداره ی مسکن و شهرسازی این قرار داد لغو شد.


در حالی که دولت ابراهیم رییسی هر روز از آغاز پروژه ی جهش تولید مسکن وعده میدهد ، پروژه هایی چون مسکن مهر تالش از حاصل ناکارآمدی و کمبود منابع و فساد به مسکن عذاب با هزاران معضلات اجتماعی تبدیل شده اند.