سخنی با فعالان رسانه ای شهرستان

فشار کرونا و نگرانی مردم را تحمل کنیم یا زخم قلم نامهربان شما

به گزارش تالشان نیوز در پی انتقادات روزهای اخیر به عملکرد مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش یکی از پرسنل این مجموعه در یادداشت ارسالی به تحریریه تالشان نیوز نوشت :

سلام عرض میکنم خدمت مدیران محترم رسانه های تالش و ادمین کانال های خبری

متاسفانه در شهر تالش مدتی است خدمات شبکه بهداشت و پرسنل خدوم آن نامهربانانه معرض هجمه و تهمت های ناثواب قرار گرفته است.

انهم در شرایط بحرانی و شکننده کرونایی که همه آحاد جامعه را به نحوی نگران ساخته است.

شبکه بهداشتی که در سخت ترین روزها با کمبود امکانات در حال ارائه خدمات به مردم نجیب تالش می باشد.

روز گذشته بنده به عنوان یک نیروی شرکتی و همه همکاران رسمی و پیمانی شبکه بهداشت ، وقتی قلم یکی از کانال های خبری را دیدیم و خواندیم ، واقعا ناراحت و دلشکسته شدیم.

ضرب و شتم کادر درمان

  این مطالب در حالی به قلم در آمد که روز گذشته در پایگاه ۱۶ ساعته معین تالش یک پزشک و یک نیروی خدماتی ، از سوی یکی از مراجعه کنندگان با شدید ترین حالت ممکن ، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و ولی کسی دم بر نیاورد.

در شرایطی که انتشار این مطالب روح همکاران شبکه را آزرد ، ولی همکاران پر تلاش واکسیانسیون در صعب العبور ترین راه های کوهستانی در هوای بارانی در حال خدمات رسانی و واکسیناسیون مردم بودند.

رسانه های محترم شهرستان ، همکاران ما در مرکز ۱۶ ساعته معین تالش که روزانه بیماران زیادی به ان مراجعه میکنند و توسط پزشک ویزیت می شوند ، در طول روز فرصت کمترین استراحت را هم ندارند.

در هفته های اخیر همکاران ما در محل مدرسه ازادی ، با کمترین امکانات دریغ از یک پنکه به مردم خدمات ارائه میدهند.

اگر شبکه بهداشت و درمان خدمات ارائه نمی دهد، چگونه مرکز شبانه روز حویق این قدر مراجعه می ببیند و مرکز خدمات درمانی لیسار حتی در روزهای تعطیل نیز در خدمت مردم است.

رنج انتقاد غیر منصفانه

من به عنوان یک عضو کوچک از نیروهای کادر درمان که نه با نسبت فامیلی با مدیر شبکه ، و نه با روابط خارج از ضوابط ، انهم در شرایط کرونایی و با توجه به فراخوان عمومی جذب بدنه شبکه بهداشت شدم ،

به دلیل اشنایی با زحمات این بی مدعیان از این همه هجمه بی انصافانه به رنج امدم.

به خصوص انکه در روزی که پزشک و همکاران ما در فشار مردم و استرس کرونا مورد ضرب و شتم و اهانت قرار گرفتند ، نه تنها زحماتشان دیده نشد بلکه به همان نسبت شدت زخم قلم ها بر پیکره ی کادر شبکه تند تر و بی انصافانه تر شد !

با کادر درمان مهربان باشید

لطفا در این فشار کرونایی ، کمی با کادر درمان مهربان تر باشید کادر درمانی که واحد بیماری های آن تا یک شب بخاطر مردم در حال فعالیت است.

مجموعه پرسنل شبکه بهداشت هر انچه انجام میدهند را جز وظایف خود میدانند ، و خدمتگذاری به مردم را افتخار خود میشمارند.

البته طی مدت ترویج بیماری کرونا رسانه هایی نیز بودند ، که در شرایط سخت در کنار کادر درمان قرار داشتند و نقش مهمی را در امر اطلاع رسانی جهت پیشگیری از بیماری کرونا ایفا کردند.

در این شرایط میتوان قلم زد برای کمبودهایی که ما را از ارائه خدمات بهتر به مردم محروم میکند اما افراد را نشانه گرفتن تنها کمبود ها را پنهان میکند

با تشکر یکی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش