فرمانده نیروی انتظامی تالش خبر داد

اجرای طرح پاکسازی و سالم سازی پارکها و تفرجگاه ها

به گزارش تالشان نیوز سرهنگ پیشه گر سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی تالش با اشاره به وصول گزارش های متعدد مردمی در خصوص ، ایجاد مزاحمت برخی‌ از موتورسیکلت سواران برای خانواده ها و نوامیس مردم در پارکهای سطح شهر اظهار کرد :

نیروی انتظامی شهرستان تالش شامگاه روز سه شنبه یکم شهریور با اجرای طرح ضربتی، برخورد با موتورسیکلت سواران را با هدف برقراری نظم و امنیت و ارامش در سطح تفرجگاه های شهرستان در دستور کار خود قرار داد.

سرهنگ پیشه گر افزود : ماموران نیروی انتظامی در اجرای این طرح تعداد ۲۰ دستگاه موتورسیکلت که با ایجاد آلودگی صوتی ، تک‌ چرخ زدن ، مخدوش کردن پلاک و ویراژ دادن اقدام به تردد بصورت فاقد پلاک را داشتند توقیف و برای طی مراحل قانونی به پارکینگ هدایت کردند.

پیشه گر همچنین از کشف مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط ماموران نیروی انتظامی خبر داد و گفت : در اجرای طرح سالمسازی نیروی انتظامی تالش تعداد ۶ نفر معتاد و ۷ نفر متهم تحت تعقیب دستگیر شدند .

سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی تالش با هشدار به عوامل مزاحم ارامش مردم و شهروندان عنوان کرد : اجرای این طرح بطور مستمر و تا پاکسازی کامل پارکها و ایجاد فضایی آرام برای خانواده ها ، ادامه خواهد داشت.

عکس از مهدی حیدری نژاد