مجلس شورای اسلامی جایگاهی برای پاک کردن صورت مسئله !!!؟

چرا نمیگویید ناراحتی و عصبانیت شما از رفع تصرف ها در گیسوم نیست بلکه بخاطر صادر کننده این دستور است

تالشان نیوز : پس انتشار کلیپ برخورد ناشایست نیروهای یگان اسالم با پیرمرد گلیم فروش در اجرای طرح رفع تصرف گیسوم ؛ حسن محمدیاری نماینده تالش بزرگ در مجلس شورای اسلامی از برخورد قهر آمیز با یک پیرمرد گلیم فروش سخن گفت.
که در اینجا ذکر چند مورد در خصوص نطق نماینده محترم ضروری بنظرمیرسد :

جناب آقای حسن محمدیاری
نماینده مردم شهرستان های تالش ، رضوانشهر و ماسال
با عرض سلام و احترام
به استحضار میرساند طرح رفع تصرف حلبی آباد گیسوم یک مطالبه عمومی بوده که حکم این عمل انقلابی به کمک معاونت محترم اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کل استان گیلان صادر گردید.
زیرا در طی این چند مدت بر خلاف اطلاعات ناکافی حضرتعالی ، منطقه جنگلی گیسوم رو به نابودی میباشد که شاید اگر روزی ازین منطقه بازدید میدانی داشته باشید با مشاهده درختان قطع شده به این معضل زیست محیطی پی ببرید.

اما موضوعی مهمتر از نوع برخورد نیروهای یگان منابع طبیعی (که قطعا غیر قابل کتمان و غیرقابل بخشش است ) این است که  با دیدن این ویدیو این پرسش در اذهان عمومی شکل میگیرد که  مگراین حلبی آباد یک روزه به وجود امده بود که حال یک روزه بخواهند از آن رفع تصرف کنند ؟
چطور پس از ماهها که از تصرف بدون مجوز این منطقه توسط افراد دستفروش گذشته ، ماموران یگان از خواب غفلت برخاسته اند و به یکباره رگ غیرتشان برای حفظ جنگل برجسته میشود؟
هرچند نمیتوان به این ماموران رده پایین ایراد چندانی وارد دانست زیرا در حقیقت این ضعف مدیریتی سطوح بالاتر منابع طبیعی تالش را نشان میدهد.

به نظر بنده نطق حضرتعالی در مجلس در این خصوص همانند دیگر نطق هایتان در مورد سد شفارود بیشتر به یک شوآف تبلیغاتی شبیه است ،
زیرا هنگامی که تمامی مدیران منطقه ، منتصب حضرتعالی هستند مردم این این نوع برخورد های ناشایست را در نهایت از چشم شما می بینند.
حال بماند که درنطق مخالفت با طرح کلیات دولت انقلابی ، چه آسیبی به تالش رساندید.

شما در نطق خود در مجلس از قوه قضائیه درخواست کردید به این مسئله ورود کنند.
سوال اینجاست که آیا واقعا مسبب این برخورد قهرآمیز ، قوه قضائیه است ؟!
بگذارید تا برای مردم شفاف سازی کنیم.
جناب محمدیاری ، مردم را در هاله ای از ابهامات نگذارید !
چرا نمیگویید ناراحتی و عصبانیت شما از رفع تصرف ها نیست بلکه بخاطر صادر کننده این دستور است درحالیکه همگان میدانند بارها و بارها در سخنرانی های مختلف خود ، صحبت های کنایه آمیزی به این فرزند قانون مدار گیلان زده اید.

حال از جنابعالی بعنوان فردی درجایگاه قانونگذاری وهمچنین یک شخصیت سیاسی که تمامی انتصابات سه شهرستان با نظرمستقیم شما میباشد پرسشی داریم که برای ساماندهی جنگل گیسوم چه  راهکاری اندیشیده اید یا چه اقدام عملی داشته اید؟!
برای معضل بیکاری چطور ؟
برای مبارزه با رانت و فساد اداری ؟
برای زمین خواری ؟
برای ماهها حقوق معوقه  کارگران زحمتکش سد شفارود چه ؟

در پایان خدمت شما عرض میکنم
جناب آقای محمدیاری :
تمام عزیزان تالشی که در نقاط مختلف این مرز و بوم در حال خدمتگزاری به ایران اسلامی هستند قلبشان برای تالش می تپد و مردم نیز به آنها افتخار میکنند.
لطفا بجای این نطق های تبلیغاتی ، بیشتر به فکر رفع واقعی مشکلات مردم آگاه و نجیب تالش باشید.
زمان زیادی تا انتخابات بعدی مجلس نمانده…
والسلام علیکم