جانشین ستاد کرونای گیلان عنوان کرد

برخورد قضایی با واحد های صنفی متخلف / ادارات نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش نیروهای خود اقدام کنند

به گزارش تالشان نیوز : جانشین ستاد کرونای گیلان، بر پوشش حداکثری واکسیناسیون گروه های هدف طی روزهای آتی تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد، اصناف و مشاغل و رستوران ها و تالارها رعایت پروتکل های بهداشتی را ندارد و لذا متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی خواهیم کرد.

محمود قاسم نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شیوع بالای بیماری کرونا در گیلان، اظهار کرد: علاوه بر افزایش بیمارام بستری، شاهد مراجعه زیاد بیماران سرپایی به مراکز درمانی هستیم.

وی با بیان اینکه جلسه فوق العاده ستاد استانی مقابله با کرونا برگزار و راهکارهایی جهت بهبود شرایط بیماری اتخاد شد، تصریح کرد: به دنبال تشدید نظارت بر اصناف، اماکن عمومی و ادارات هستیم.

جانشین ستاد کرونای گیلان، بر پوشش حداکثری واکسیناسیون گروه های هدف طی روزهای آتی تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد، اصناف و مشاغل و رستوران ها و تالارها رعایت پروتکل های بهداشتی را ندارد و لذا متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی خواهیم کرد.

قاسم نژاد، با بیان اینکه قبلا اصناف متخلف فقط اخطار می گرفتند، اما اکنون برخورد قضایی می شود، خاطرنشان کرد: ادارات نیز باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش نیروهای خود اقدام کنند؛ البته برخی از ادارات این الزام را ندارند و بی توجهی می کنند که با آنان برخورد می شود.

وی خواستار عدم تردد به گیلان و انسداد محورهای ورودی و خروجی استان شد و بیان کرد: مسدود کردن محورها از اختیارات استان خارج است و ستادهای استانی نباید تصمیم مغایر با ستاد ملی کرونا داشته باشند لذا از قرارگاه عملیاتی می خواهیم محدودیت تردد به گیلان را در دستور کار قرار دهند.