برخورد پلیس راه رضوانشهر با تورهای گردشگری غیرمجاز

تالشان نیوز : سرهنگ احمد رضا کرامتی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص اعمال محدودیت تردد، از ورود یک دستگاه مینی بوس از مبداء مشهد و همچنین ۲ دستگاه اتوبوس تور گردشگری از مبداء کرج به مقصد رضوانشهر و ییلاقات جلوگیری بعمل آمد که پس از اعمال قانون به مبداء برگشت داده شد.

وی اضافه کرد: طی هماهنگی های بعمل آمده ۴ دستگاه خودروی پاترول که قصد انتقال این ۲ دستگاه اتوبوس گردشگران را به مناطق ییلاقات رضوانشهر و تالش داشتند، به دلیل نقض قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا اعمال قانون و به پارکیگ انتقال داده شدند.

سرهنگ کرامتی افزود: در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا از تاریخ ۲۵ مرداد تا به امروز حدود ۵۰۰ خودروی پلاک غیر بومی هر کدام به مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون، ۲۵ خودرو بدلیل مخدوش کردن پلاک ها اعمال قانون و به پارکینگ انتقال و همچنین ۲۳۰ مورد پلاک غیر بومی نیز در ورودی شهرستان رضوانشهر برگشت داده شدند.

فرمانده پلیس راه رضوانشهر، تالش و صومعه سرا تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر کشور، مسافران عزیز از ترددهای غیر ضروری به استان گیلان و شهرستان های رضوانشهر و تالش خوداری نمایند.