با حضور علی نامداری مالک باشگاه چوکا ، حامی بزرگ باشگاه استقلال تهران و مسئولین شهرستان و هواداران

مراسم معارفه سرمربی و اعضای مدیریتی تیم فوتبال چوکای تالش برگزار شد.

به گزارش تالشان نیوز بهمن محمدیاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مدیره باشگاه چوکای تالش در مراسم معارفه سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش لحظاتی را با حضار و هواداران به گفتگو پرداخت و با بیان تاریخچه تیم فوتبال چوکای تالش گفت : قرار است امروز در این اجتماع کار بسیار بزرگ و جدی را در همین جا پایه گذاری کنیم .


تیم چوکایی که علی رغم حمایت و حضورش در تالش ، چوکای انزلی نامیده میشد که ما در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی این تیم را به تالش انتقال دادیم و در کنار هواداران روی سکوهای ورزشگاه پوریای ولی تیم را حمایت کردیم و نام و آوازه ی تیم فوتبال چوکا به شهرت جهانی و ملی رسید و طوری که امروز همه چوکا را میشناسند.

هیچکسی در چوکا دنبال سهم خواهی نیست


محمدیاری ادامه داد : ما باید از کسانی که با عناوین مختلفت و جایگاه های ملی به شهر ما میایند حمایت کنیم و ما را در کنار خودشان ببینند و احساس پشت گرمی از همه داشته باشند و این را بدانند هیچکسی در چوکا دنبال سهم خواهی نیست.


نظر محمدی سرمربی جدید تیم چوکای تالش اظهار داشت : همه میدانند چوکا روزی تیم های بزرگ کشور را در تالش زمین گیر خود کرده است روزی با اتکا به پتانسیل ها ی بومی استان و شهرستان در بهترین سطح فوتبال کشور مطرح شد.


در ادامه به دلیل نبود زیرساخت های لازم و شرایط مالی پایدار با مشکلات زیادی مواجه شد و سقوط کرد اما با همت و درایت فرزندان گیلان و تالش هیچ گاه منحل نشد.


بلکه بار دیگر خود را به سطح اول فوتبال کشور رساند اما باز سال گذشته به دلیل تکرار همان مشکلات از جمله نبود ورزشگاه به لیگ پایین تر سقوط کرد.
اما امروز شاهدیم به دلیل همین نام بزرگ و همین هواداران خونگرم و غیور چوکا ، افراد بزرگ و اقتصاد و ورزش کشور همچون اقای علی نامداری به خاطر مردم و هواداران پای کار اومدن و دلسرد نشدن و قرار است که با یک همدلی مجدد آوازه ی قلعه عقاب ها را در فوتبال کشور زنده بکنیم.

بازیکن اسبق تیم فوتبال داماش افزود : آنچیزی که فصل جاری ما را میتواند به موفقیت برساند تنها مسائل فنی نخواهد بود بلکه مسائل فنی بخشی از پازل موفقیت هست ما باید با بسیجی که در استان باید صورت بگیرد پشتیبان تیم چوکا باشیم و فصل را با موفقیت پشت سر بگذرانیم.

متعصب ترین  سخت کوش ترین تیم چوکا در تمام ادوار


نظر محمدی در پایان عنوان داشت : این قول را به همه چوکایی ها در فصل آتی میدهم که این فصل ، چهره ای از متعصب ترین  سخت کوش ترین تیم چوکا در تمام ادوار را خواهید دید من در تمام تیم هایی که بودم این یکی از وجه ویژگی های تیم های من بوده است .


حسین شاه کویی فرماندار شهرستان تالش با اشاره وضعیت کنونی ورزشگاه پوریای ولی اشاره داشت و گفت :  خوشحالیم که توانستیم علی رغم تمام کمبودها و مشکلات در زمان کوتاهی با همکاری ادارات جهاد کشاورزی منابع طبیعی و ورزش و جوانان استان با اعتبارات دولتی این رونق رو به این ورزشگاه بسیار زیبای پوریای ولی ببخشیم.


شاه کویی بر تکمیل ورزشگاه پوریای ولی تاکید داشت و اظهار کرد : رونق و تجهیز ورزشگاه در دستور کار دولت قرار دارد و حدود یک و نیم میلیارد تومان هم از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شد تا در جهت توسعه ورزشگاه در اختیار مسئولین مربوطه قرار بگیرد.


دکتر نورزاد امام جمعه شهرستان تالش در این مراسم به گفتگو با هواداران و مسئولین حاضر در مراسم برگزاری معارفه کادر مدیریت تیم چوکا پرداخت و عنوان داشت:

وقتی حضور هواداران روی سکوها را دیدم روزهایی برایمان تداعی شد که خود در ۱۷ سال پیش روی همین سکوها مینشستیم و تیم چوکا را مورد تشویق قرار میدادیم به همین سبب آشنا به مطالبات جوانان و هواداران هستم و جنس ورزش و خواسته های مردم از باشگاه چوکا را میشناسم .

چوکا تنها متعلق به مجموعه مدیریتی باشگاه نیست


وی افزود : نقطه مشترک ما موفقیت تیم چوکاست از همینجا اعلام میکنیم که ما در کنار و حامی مدیریت باشگاه در راستای موفقیت تیم چوکا هستیم و خواهیم بود.
چرا که این تیم تنها متعلق به مجموعه مدیریتی باشگاه نیست بلکه این تیم برای سرتاسر مردم شهرستان و کل تالشان هست به خصوص ان دسته از هوادارانی که در سرما و گرما در کنار تیم حضور دارند.

امام جمعه شهرستان تالش با تاکید بر فراگیری حضور چوکا در تمام زمینه های حرفه ای فرهنگی و ورزشی بیان داشت : اگر میخواهیم حضور  ورزشگاران بومی در تیم چوکا رونق پیدا کند باید به ورزش پایه توجه جدی بشود طوری که همه جوانان فرصت دیده شدن پیدا کنند.


برای توسعه ورزش فقط نباید فوتبال رو دید باشگاه چوکا به معنی واقعی باشگاه فرهنگی ورزشی باشد و در زمینه های فرهنگی و سایر ورزش های مستعد در شهرستان سرمایه گذاری کند.

اتفاقات گذشته تکرار نخواهد شد


سالاری مدیر عامل جوان باشگاه چوکا با ابراز خرسندی از حضور در چوکا و جمع هواداران این تیم گفت : از امروز یک تالشی ام قبل اینکه مدیرعامل چوکا باشم طرفدار تیفوسی باشگاه چوکا هستم اجازه نخواهیم داد در امورات فنی باشگاه دخالت کند.


بی شک اتفاقات گذشته تکرار نخواهد شد بازیکنی خارج معیارهای فنی در تیم چوکا جایی نخواهد داشت.

سالاری با برشمردن اهمیت و ضرورت امتیاز میزبانی برای تیم چوکای تالش اضافه کرد : بازوی اصلی تیم ما برای موفقیت هواداران و ورزشگاه پوریای ولی خواهد بود از مسئولین درخواست داریم زمین پوریای ولی را به عنوان یک مطالبه مردم هر چه سریعتر در اختیار باشگاه قرار دهند به طور قطع هیچ تیم نخواهد توانست در قلعه عقاب ها از تیم ما امتیازی کسب کند


مدیرعامل باشگاه چوکای تالش در پایان با اشاره به ایجاد ساختار حرفه ای در تیم چوکا از جمله تشکیل کانون پیشکسوتان باشگاه ابراز امیدواری کرد :
انشالله قبل از پایان فصل صعود ما مسجل خواهد بود چرا که به تیمی که اقای نظر محمدی بسته اعتقاد داریم. و به هواداران قول میدهم اگر شخصی در روند موفقیت تیم اختلالی ایجاد کند به هواداران اعلام خواهیم کرد.


در پایان این مراسم با اعطای احکامی از سوی علی نامداری مالک باشگاه چوکای تالش اعضای هیات مدیره و مدیر عامل و سرمربی باشگاه به هواداران معرفی شدند.