فرماندار تالش خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۸۷ پروژه در تالش

به گزارش تالشان نیوز : «محمدحسین شاه کوئی» در گفتگویی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفایش،اظهارکرد: شهیدان رجایی و باهنر یاران وفادار اسلام، انقلاب و حضرت امام خمینی(ره) بودند.

فرماندار تالش با بیان‌اینکه علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت‌قدم و استوار رو به جلو حرکت می‌کند و شاهد توسعه کشور در همه بخش‌ها هستیم، افزود: هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد و خدمات نظام و دولت به مردم است.

وی از بهره‌برداری ۱۸۷ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در شهرستان تالش همزمان با هفته بزرگداشت دولت خبر داد و تصریح‌کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها، بیش از ۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

شاه کوئی با اشاره به اینکه پروژه‌های هفته دولت در شهرستان تالش به دلیل شیوع کرونا به صورت تجمیعی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت:

۴۵ پروژه دهیاری‌های بخش مرکزی، پروژه گاز رسانی ، آسفالت راه روستایی اوله‌کری، پروژه راهداری ، پروژه ماهیان سردآبی، اجرای عملیات مهار و کنترل سیلاب و رسوب در منطقه ریک، ۱۰ طرح امور توزیع برق ، ۵ واحد مسکن مددجویی و آموزشگاه متوسطه اول روستای تازه‌آباد از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی هستند که در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

نماینده عالی دولت در تالش ادامه داد: ۱۷ پروژه دهیاری‌‌ها، آسفالت راه‌های روستایی، دکل مخابراتی، مسکن مددجویی، کارگاه البسه محلی و ۸ طرح تقویت برق از جمله پروژه‌هایی هستند که همزمان با هفته دولت در بخش اسالم به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با بیان‌اینکه در ششمین روز از هفته دولت ۷ پروژه دهیاری، آسفالت راه روستایی، سردخانه ۵۰۰ تنی، مسکن مددجویی، ۴ طرح اشتغالزایی، ۱۲ پروژه در حوزه برق و لکه‌گیری معابر شهری در بخش کرگانرود مورد بهره‌برداری قرار گرفته و با حضورمسئولین افتتاح می‌شود، اضافه‌کرد:

۱۳پروژه دهیاری، احداث دیوار ضامن، پل روستای خلیله‌سرا، آسفالت معابر شهری، اجرای فضای سبز، ۱۲ پروژه اشتغالزایی، مسکن مددجویی، آبروی بتنی، تابلوی روشنایی، دکل مخابراتی و ۸ پروژه نصب ترانس و اصلاح و تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار و افزایش قدرت ترانس طرح‌هایی هستند که در آخرین روز از هفته دولت در بخش حویق به بهره‌برداری می‌رسند.

شاه کوئی خاطرنشان‌کرد: گلباران مزار شهدا، دیدار فرماندار و اعضای شورای تامین با امام جمعه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات از دیگر برنامه‌هایی هستند که به منظور بزرگداشت هفته دولت در شهرستان تالش تدارک دیده شده است.