برگزاری مراسم تکریم و معارفه روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی ماسال، رضوانشهر، تالش، حویق

تالشان نیوز : به گزارش روابط عمومی دادگستری گیلان، مراسم تکریم و معارفه روسای دادگستری و دادستان‌های شهرستان‌های ماسال، رضوانشهر، سیاهکل، لشت‌نشا، حویق و تالش با حضور معاونین رئیس کل دادگستری گیلان صبح روز سه شنبه در شهرهای مختلف استان برگزار شد.

در شهرستان ماسال با حضور سیدرحمن سیدزاده معاون قضایی و رییس حفاظت‌اطلاعات دادگستری استان گیلان، امیرعلی بهدادی با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان این شهرستان منصوب و از تلاش‌های علی شالی­کار قدردانی شد.

در شهرستان رضوانشهر نیز با حضور سیدرحمن سیدزاده و ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه، علی شالیکار به عنوان رئیس دادگستری این شهرستان معرفی شد و از زحمات رشید عیسی پور تقدیر به عمل آمد.

در شهرستان تالش با حضور احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان، میثم اسدی با ابلاغ حکم رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان تالش منصوب شد و از زحمات اباصلت جهانگیری دادستان سابق این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

در حوزه قضایی حویق نیز با حضور احمد آقایی و ابلاغ حکم رییس قوه قضائیه، علی مبشری حسنی به سمت رئیس حوزه قضایی این بخش منصوب و از تلاش‌های حسین نسائی تقدیر شد.