بازدید مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از کارخانه چوکا و شعبه و مرکز درمانی تالش

چگونگی ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی در شعبه و درمانگاه تأمین‌اجتماعی در شهرستان تالش و بررسی اخرین وضعیت کارخانه چوب و کاغذ ایران (چوکا) ، از برنامه های مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و معاونان و مدیران این سازمان در جریان سفر به استان گیلان بود.

به گزارش تالشان نیوز : موسوی روز چهارشنبه ۲۴ خرداد در حاشیه بازدید از مرکز تامین اجتماعی تالش با اعلام آمادگی سازمان تأمین‌اجتماعی برای توسعه امکانات خدمات درمان تخصصی در درمانگاه تأمین‌اجتماعی تالش با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های موردنیاز، گفت: در توسعه زیرساخت‌های خدمات سلامت، رویکرد سازمان تأمین‌اجتماعی توجه به نظام سطح‌بندی خدمات و آمایش سرزمینی در همکاری با ‌وزارت بهداشت و درمان است تا مانند برخی اقدامات و تصمیم‌های اشتباه گذشته، در برخی مناطق شاهد فعالیت همزمان بیمارستان‌های تأمین‌اجتماعی در کنار بیمارستان‌های دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های خصوصی و در مقابل محرومیت برخی مناطق از حداقل امکانات نباشیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین صبح روز پنج شنبه ۲۵ خرداد به همراه معاونین خود از شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران بازدید به عمل آورد و گفت : با همگرایی و هم افزایی در راستای رسیدن به ظرفیت اسمی تولید چوکا آماده انجام تعهدات خودمان هستیم.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن حضور در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) از واحدهای مختلف این شرکت بازدید نمود.

وی با اشاره به جلسات برگزار شده با مدیران شرکت با وزیر و مدیران و مسئولین صندوق بازنشستگی و شستا در راستای مرتفع نمودن مشکلات چوکا افزود: با همگرایی و هم افزایی در راستای رسیدن به ظرفیت اسمی تولید چوکا آماده انجام تعهدات خودمان هستیم.

لازم بذکر است باقر کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا در طول بازدید گزارش اجمالی از روند تولید و عملکرد سال گذشته ارائه نمود.