سرپرست فرمانداری شهرستان رشت

۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه های رشت نیاز است / رسانه از ابزارهای نبرد جنگ های نوین به شمار می رود

کیا عاشوری با اشاره به اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه در این شهرستان ، پرسشگری و مطالبه گیری را حق خبرنگاران از مدیران دانست و اظهار کرد: از نقدهای شما خبرنگاران استقبال می کنیم این مهم موجب شفاف سازی عملکرد ما مدیران می شود.

به گزارش تالشان نیوز : کیا عاشوری غروب روز یکشنبه به مناسبت روز خبرنگار در نشست با خبرنگاران حوزه فرمانداری شهرستان رشت اظهار کرد: در زمان حاضر ۱۰۶ پروژه در این شهرستان در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات گیلان محدود است و اعتبار برای هر شهرستان بر اساس وسعت و جمعیت بوده ضمن اینکه اولویت برای اتمام پروژه های نیمه تمام است.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت بیان کرد: در سال جاری ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های در حال اجرای شهرستان رشت در نظر گرفته شده که برای انجام و اتمام آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

وی با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات آب شرب روستایی شهرستان رشت خاطر نشان کرد: در این ارتباط تفاهمنامه ای با مجموعه سپاه و وزارت نیرو منعقد شده و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برای رفع مشکلات آب شرب روستایی در نظرگرفته شده است.

عاشوری در ادامه با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و با اشاره به تغییر ماهیت جنگ دشمن اظهار کرد: رسانه از ابزارهای نبرد جنگ های نوین به شمار می رود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران جایگاه مهمی دارند که باید قدر آن را بدانند، اضافه کرد: شما خبرنگاران ویژگی هایی دارید که در وجود هر انسانی نیست این خصوصیات شما را منحصر به فرد و مسئولیت شما را سخت تر می کند.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه رسانه ها محل رجوع مخاطبان زیادی است، خاطر نشان کرد: خبرنگاران کانونی اژ قدرت برای مدیریت اجتماع هستند، این موضوع نباید شما خبرنگاران را مغرور کند.

وی با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی در دفاع از این مرز و بوم و با بیان اینکه ما امروز مدیون خون شهدا هستیم اضافه کرد: نقش بی بدیل شهیدان باید همواره یادمان باشد شما خبرنگاران هم باید همان روحیه شهدا را داشته باشید.

عاشوری پرسشگری و مطالبه گیری را حق خبرنگاران از مدیران دانست و اظهار کرد: از نقدهای شما خبرنگاران استقبال می کنیم این مهم موجب شفاف سازی عملکرد ما مدیران می شود./ ایرنا