مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان خبر داد :

۲۷۴ برنامه فرهنگی در سطح استان به مناسبت هفته جوان | اعطای تسهیلات ازدواج به ۷۰۳ هزار جوان گیلانی

به گزارش تالشان نیوز، مدیر کل ورزش و جوانان به مناسبت هفته جوان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۷۴ برنامه فرهنگی در سطح استان اجرایی خواهد شد افزود: غبار روبی مزار شهدا،دیدار با نماینده ولی فقیه، نشست های صمیمی با استاندار در مرکز استان و در شهرستانها با فرمانداران، جشنواره جوانان برتر ایران زمین، تجلیل از نخبگان استانی ، جشن میلاد تا میلاد،برگزاری ۱۷۰ مسابقه محله ای از مهمترین برنامه های هفته جوان خواهد بود.

جهانبخش ارمان با اشاره به افزایش حضور سازمانهای مردم نهاد در حمایت از جوانان تصریح کرد: به دستور ریاست محترم جمهوری جلسه شورای عالی جوانان نیز در گیلان به ریاست استاندار برگزار و در این جلسات مصوبات خوبی به تصویب رسید.

وی از اعطای تسهیلات ازدواج به ۷۰۳ هزار جوان گیلانی خبر داد و افزود: گیلان با پرداخت ۲۰ میلیارد تومان وام ازدواج با ضریب ۸۰ درصدی رتبه ۱۱ در سطح کشور در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان را به خود اختصاص داده است.

ارمان با تاکید بر نقش افرینی جوانان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، ورزشی یاداور شد: بیش از یک دهه بود که شورای عالی جوانان کشور برگزار نمی شد، اما بعد از یک دهه رییس جمهور دستورتشکیل جلسه و برگزاری شورای عالی جوانان را صادر کرد.

نویسنده عطیه نصرتی