نماینده انزلی در مجلس عنوان کرد

۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انزلی؛ ره‌آورد سفر ریاست جمهوری

به گزارش تالشان نیوز : احمد دنیامالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سفر جمعه اخیر ریاست جمهوری به استان گیلان به همراه هیئت همراه، با رایزنی‌هایی که صورت گرفت اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف برای شهرستان بندرانزلی اختصاص یافت.

وی درخصوص این اعتبارات گفت: بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های تکمیل پروژه‌های راه و مجموعه‌های ورزشی، محیط زیست و آب فاضلاب منظور شد.

دنیامالی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد تومان از بودجه سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه زیرساختی لحاظ شد، تصریح کرد: ۲۵۰ میلیارد آن که مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زیر ساخت‌های این سازمان است، اختصاص یافت.

به گزارش ایسنا، بندرانزلی تنها شهری بود که در جریان فرد سفر ریاست جمهوری به استان گیلان از دو وزیر و یک معاون رئیس جمهور میزبانی کرد.

وزیر ورزش از پروژه‌های ورزشی مجموعه تختی بندرانزلی بازدید به عمل آورد و وزیر راه از مجتمع قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین بندر شمال کشور، کنارگذر بندرانزلی و راه آهن و پروژه چهاربانده کردن محور بندرانزلی به رضوانشهر بازدید کردند.

همچنین معاون رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت کرد و بازدید هایی از کنار گذر و تالاب بندرانزلی به عمل آورد و با حضور در استادیوم تختی از نزدیک دیدار ملوان و شاهین بوشهر را مشاهده کرد