با حضور استاندار گیلان در تالش؛

یک واحد تولیدی صنایع چوب در اسالم به بهره‌برداری رسید

با حضور استاندار گیلان و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، یک واحد تولیدی ساخت درب‌های ضد سرقت و پنجره دوجداره در اسالم تالش افتتاح شد.

به گزارش تالشان نیوز ، اسدالله عباسی صبح امروز، ۱۸ بهمن ماه در بدو ورود به شهرستان تالش با حضور در گلزار شهدای روستای خاله سرا ۵۷ بخش اسالم با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ ۲۸۵ شهید والامقام شهرستان تالش ادای احترام کرد.

در ادامه این سفر شهرستانی به منظور افتتاح پروژ ها، با حضور استاندار گیلان، یک واحد تولیدی صنایع چوب در اسالم تالش به بهره‌برداری رسید.

این کارخانه تولیدی در حوزه ساخت درب‌های ضد سرقت، پنجره‌های دوجداره و کابینت با اعتبار ۴۳۰ میلیارد ریال و میزان اشتغال ۲۰ نفر و با تولید سالیانه ۱۵ هزار محصول در روستای قندی سرای بخش اسالم تالش افتتاح شد.

حضور و سخنرانی در همایش شکوه انتخابات و دیدار با مردم خونگرم در حاشیه جشن پیروزی انقلاب اسلامی از برنامه‌های سفر نماینده دولت در گیلان به تالش است.

یک واحد تولیدی صنایع چوب در اسالم به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایسنا، به گفته ایرج موذن، سرپرست فرمانداری شهرستان تالش طی دهه فجر سال جاری ۳۰۸ پروژه شامل طرح‌های عمرانی، اشتغالزایی و خدماتی در تالش به بهره‌برداری می رسد که برای این تعداد پروژه ۵۶۷ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.