یک تالشی به عنوان مشاور و مسئول روابط عمومی یگان حفاظت محیط زیست کشور منصوب شد

تالشان نیوز : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست؛ درحکم سرهنگ جمشید محبت خانی خطاب به پدرام جدی مشاور رسانه ی و مسئول روابط عمومی یگان حفاظت محیط زیست این چنین آمده است:


درحکم نظر به سوابق و تجارب مثبتی که در امور رسانه دارید شما را تازمان انجام خدمت مقدس نظام وظیفه به عنوان مشاور رسانه ی و مسئول روابط عمومی این فرماندهی منصوب می نمایم.


لازم است با رصد و پایش فضای مجازی، جرائد، رسانه های داخلی و خارجی کلیه اخبار حوزه محیط زیست به ویژه در راستای وظایف و ماموریت های یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست را بررسی، تحلیل و در کمترین زمان ممکن به اینجانب گزارش و حسب مورد زمینه ارتباط اینجانب و سایر کارکنان واجدالشرایط یگان را با جرائد و رسانه های فعال در حوزه محیط زیست را با هماهنگی مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان فراهم نمایید.


توفیقات شما را در راستای انجام ماموریت و وظایف تعیین شده زعامت و رهبری فرمانده کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند مسئلت می نمایم.


گفتنی است؛ پدرام جدی دبیری گروه دانشگاه و علم وفناوری خبرگزاری دانشجو و عضویت در میز کشاورزی و منابع طبیعی مرکز بررسی های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام را در کارنامه کاری خود دارد.