صفری ادعای خود را تکرار کرد؛

گیلان رتبه اول فساد اداری را در کل کشور دارد | این فساد کاملا مشهود و قابل لمس است

به گزارش تالشان نیوز، حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در مراسم یادبود شهدای ۱۵ خرداد و مراسم تقدیر و تشکر از انجام پروژه عمرانی آسفالت روستای عروس محله بخش مرکزی رودسر اظهار داشت: امام خمینی(ره) می‌فرمایند هر مسئولی که می‌خواهد راه خدمت را در پیش بگیرد باید هدف خود را بسترسازی برای ظهور امام زمان(عج) قرار دهد زیرا تنها با تشکیل حکومت اسلامی مشکلات حل می‌شود.

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه بسیاری از تاکیدات و رهنمودهای امام و مقام معظم رهبری روی زمین ماند و اجرایی نشد افزود: برای زمینه‌سازی حکومت امام زمان(عج) باید جامعه بیدار و آماده شود و بدون این مؤلفه ظهور اتفاق نخواهد افتاد.

صفری ملک میان شخصیت‌هایی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی را از سربازان حکومت امام زمان(عج) دانست و اضافه کرد: جنگ اخرالزمانی بین کابالیسم صهیونیست یهودی و اندیشه مهدویت رخ می‌دهد و برای همین است که در اسرائیل روی مبحث شیعه شناسی با جدیت در حال کار تحقیقاتی و علمی هستند.

وی ادامه داد: مرحله سوم انقلاب که از سال ۶۸ شروع شد و تا به امروز حدود ۳۳ سال زمان برده است در حالیکه ما در این مرحله هنوز نتوانسته‌ایم دولت اسلامی تشکیل دهیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر اینکه گیلان رتبه اول فساد اداری را در کل کشور دارد، افزود: بنده اولین نفر بودم که این موضوع را مطرح و رسانه‌ای کردم و پشت تریبون از آن سخن گفتم اما عده‌ای آمدند و گفتند که آرام باشم و این حرفها را ادامه ندهم.

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس ادامه داد: در ورودی استان گیلان تابلو نصب شده که استان ما هشت هزار شهید را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و چرا نباید این تابلو که گیلان رتبه اول فساد اداری را کشور دارد، نصب نکنیم.

صفری ملک میان با بیان اینکه فساد اداری در گیلان کاملا مشهود و قابل لمس است و عده‌ای مخالف اینگونه شفاف‌سازی‌ها هستند اضافه کرد: اگر امام فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند خب واقعا هم همین طور است اما این گرفتاریها و مشکلات ما به خاطر آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌های داخلی به وجود آمده که مثل زالو خون ملت را می‌مکند.

وی تصریح کرد: گیلان از حیث بنیاد مسکن در کل کشور در ته جدول قرار دارد و از این حیث یعنی شاخص آسفالت روستایی وضعیت شهرستان رودسر از همه شهرستان‌ها بدتر است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان اذعان کرد: دو شهرستان رودسر و املش با هم حدود ۶۰۰ روستا دارند و شاخص آسفالت روستایی آنها حدود ۳۶ درصد است بنابراین آسفالت این حجم از روستاها به زمان بالایی نیاز دارد.

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس افزود: اعتبارات بنیاد مسکن دو شهرستان رودسر و املش در سال ۹۸، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که بنده این اعتبارات را امسال به ۴۸ میلیارد تومان ارتقا دادم.

صفری ملک میان از افزایش قیمت هر تن قیر و رسیدن آن به رقم ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خبر داد و گفت: بازنگری و اجرای طرح‌های هادی از دیگر اقداماتی است که تلاش میکنیم در سطح دو شهرستان رودسر و املش عملیاتی شود.

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس اظهار داشت: توجه بیشتر به بخش مرکزی و روستاهای این محدوده در اولویت پیگیری‌های ما قرار دارد و درصددیم تا روستاها را بر اساس مقدمات فراهم شده و از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ آسفالت کنیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور را سازمانی ورشسکته اعلام کرد و گفت: در دولت سیزدهم روزانه سه میلیون و ۸۱۸ هزار بشکه نفت تولید و به فروش می‌رسد و پول آن هم به شکل نقدی توسط دولت دریافت می‌شود به همین علت دولت موفق شد علاوه بر پشتیبانی از صندوق ذخیره ارزی، ۷۰ درصد از کمبود بودجه خود را جبران نماید.

وی واکسیناسیون عمومی‌ را شاهکار دولت سیزدهم ذکر کرد و بیان داشت: این عددی که امروز از بابت فروش نفت وارد کشور می‌شود کسری بودجه دولت را پوشش داد اما نزدیک به ۶۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی سررسید در قالب اوراق مشارکت روی دست دولت باقی مانده است.

صفری ملک میان با ابراز امیدواری از بهتر شدن شرایط مالی دولت در شش ماه آینده اذعان کرد: مسئولی که می‌رود در تهران خانه ۵۰ میلیاردی می‌گیرد و در آنجا ساکن می‌شود درد مردم عادی را نمی‌فهمد و این ها همان آمریکاییها و اسرائیلی های داخلی هستند.

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلاتی که در جامعه هست ما را به شدت ناراحت می‌کند و بنابراین هدف و تلاش من به عنوان نماینده مردم در مجلس این است که از وقتم برای مردم و برای رفع مشکلات آنها استفاده کنم.