گران‌فروشی کارخانه آب معدنی گیلان، کار دستش داد

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از محکومیت بیش از سه میلیارد تومانی شرکت تولید آب معدنی سیاهکل به دلیل گران‌فروشی خبر داد.

به گزارش تالشان نیوز ، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جریمه بیش از ۶۰۰ میلیونی قاچاق پارچه اظهار کرد: بازرسان اداره صمت طی بازرسی از انبارمتهم مقادیر متنابهی پارچه قاچاق فاقد مجوز کشف و توقیف کردندکه پس از تهیه صورت جلسه گزارش مزبور به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با بیان اینکه در همین راستا پرونده در دستور کار یکی از شعب این اداره کل قرار گرفت، افزود: پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به مجازات نقدی بیش از ۶۰۰ میلیون ریال محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان همچنین با اشاره به جریمه سه میلیارد تومانی یک شرکت تولیدی آب معدنی به دلیل گران‌فروشی گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت گیلان در بازرسی از یک شرکت تولید آب‌معدنی در سیاهکل، به دلیل گران‌فروشی این شرکت، پرونده تخلف تشکیل دادند.

امینی با اشاره به رسیدگی این پرونده در یکی از شعب تعزیرات حکومتی گیلان، افزود: مسؤول شعبه اتهام مدیر این شرکت را وارد دانسته و متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جزای نقدی به صندوق دولت محکوم کرد./فارس