گرامیداشت پنجاهمین سال تأسیس شرکت سهامی جنگل شفارود

همزمان با پنجاهمین سال تأسیس شرکت سهامی جنگل شفارود در رضوانشهر ، جمع کثیری از کارکنان و مدیران بازنشسته این مجموعه در این شهرستان گردهم آمدند.

به گزارش تالشان نیوز : مهندس عبدالغفار شجاع، بعنوان اولین مدیرعامل شرکت سهامی جنگل شفارود با اظهار خرسندی از حضور در این گردهمایی گفت : این اقدام کار بسیار ارزشمندی محسوب می شود و قابل تحسین است.


وی با بیان اینکه جنگل ها به عنوان بستر حیات و زایش، نیازمند برنامه ریزی و توجه بیشتر هستند افزود : نگاه ما و همه کارکنان شرکت شفارود در طول دوران خدمت به جنگل، همواره این بود که علاوه بر رفع نیاز های ضروری کشور، این سرمایه باید برای نسل های آینده حفظ شود.


این مدیر قدیمی عرصه جنگل و کشاورزی گفت: امروز در جمع افرادی قرار دارم که جوانی و عمرشان را برای حفظ عرصه های جنگلی گذاشته اند و انتظار داریم تا از تجربیات ارزنده این عزیزان برای تداوم سرسبزی و شکوفایی طبیعت استفاده شود.


وی در ادامه هرگونه سواستفاده و دست اندازی های غیر قانونی و غیر مجاز به سمت عرصه های جنگلی را خطرناک دانست و گفت: همان گونه که این جمع عظیم با دلسوزی اقدامات خوبی برای شادابی جنگل بکار گرفته اند، نسل جدید جامعه هم باید به همین منوال پیش بروند.


در ابتدای این مراسم نیز سرکار خانم مهندس مصدق به عنوان یکی از قدیمی ترین مدیران این شرکت ، ضمن ابراز خوشحالی از این گردهمایی و خوش آمدگویی به همکاران و پیشکسوتان حاضر در این مراسم ، تاریخچه ای از این شرکت بزرگ از بدو تاسیس و گزارش عملکرد و نقش مثبت آن در حفظ و احیا جنگلهای گیلان ارائه نمودند . در ادامه این مراسم ضمن اجرای موسیقی سنتی ، تعدادی از همکاران بازنشسته به بیان خاطره پرداختند.