اصولگرایان تالش منتظر شکری نماندند

کمال فرزانه گزینه ی روی میز شورای ائتلاف اصولگرایان

شنیده ها از اردوگاه اصولگرایان و جریان راست سنتی تالش حکایت از عبور شورای ائتلاف اصولگرایان از حسن محمدیاری به دلیل عملکرد ضعیف وی و گرایش انان به کمال فرزانه از فعالین سیاسی اصولگرا و شناسنامه دار تالش حکایت دارد.

به گزارش تالشان نیوز با نزدیک شدن به ایام انتخابات گروه های سیاسی در تالش در حال شکل گیری آرایش سیاسی خود هستند .

یکی از جریانات فعال در شهرستان و حوزه انتخابیه تالش جریان اصولگرایی و راست سنتی هست که از دیرباز به شکل منسجمی به فعالیت های سیاسی و انتخاباتی در منطقه مشغول هستند.

این جریان که به تازگی تحت عنوان شورای ائتلاف شناخته میشود در بزنگاه های سیاسی همچون انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی حضور پر رنگ داشتند هر چند که در برخی موارد نتوانستند ائتلاف واقعی از تمام نیروهای موسوم به ارزشی و انقلابی و اصولگرایی ایجاد کنند.

این جریان سیاسی در انتخابات سال ۹۰ و ۹۴ بر روی محمود شکری اجماع حداکثری داشتند اما در انتخابات سال ۹۸ دچار گسستگی عمیقی شدند طوری که اکثریت این جریان از حسن محمدیاری در مقابل محمود شکری حمایت کردند .

شنیده های موثق از داخل جریان اصولگرایی سنتی تحت عنوان شورای ائتلاف شهرستان تالش حکایت از آن دارد در پی عملکرد غیر قابل دفاع حسن محمدیاری و جا ماندن محمود شکری از رقابت ، کمال فرزانه فعال سیاسی اصولگرای با سابقه شهرستان تالش گزینه اصلی و روی میز این جریان قرار دارد.

چنان که به نظر میرسد جریان انقلابی و ارزشی شهرستان ضمن عبور از حسن محمدیاری حتی منتظر بازگشت احتمالی محمود شکری به رقابت هم نماندند و در شرف جمع بندی و تصمیم گیری هستند.

باید به انتظار نشست که ایا کمال فرزانه به عنوان فرهنگی با سابقه متعلق به جریان اصولگرایی میتواند نیروهای موسوم به نیروهای ارزشی حوزه انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر را با خود همراه کند ؟

به طور قطع حمایت جریان اصولگرایان سنتی تالش از فرزانه به عنوان نیروی متعهد به این جریان با بیش از ۴ دهه همراهی انتظار بیراهی نیست و حمایت قطعی این چریان از وی بسیار محتمل به نظر میرسد که میتواند انتخابات تالش را وارد فاز جدیدی کند.

گفتنیست با توجه به تعلق فرزانه به بدنه فرهنگیان همراهی جریان اصولگرایی با وی میتواند از فرزانه به عنوان کاندیدای جدی رقابت انتخابات تالش رو نمایی کند.