کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان گیلان با اشاره به کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک خودرو گفت: متهمان ۴۱، ۴۹ و ۵۱ ساله دستگیر و به مرجع قضائی تحویل دادند.

به گزارش تالشان نیوز ، سرهنگ علی احمدپور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با قاچاق و تولید مواد مخدر یکی از اهداف نیروی انتظامی در کشور است، اظهار کرد: همواره عده‌ای سودجو در تلاشند تا امنیت و سلامت جامعه را از طریق فروش و توزیع مواد مخدر به مخاطره بیندازند که نیروی انتظامی با این افراد هیچگونه مماشاتی نداشته و به شدت با آنان برخورد می‌کند.

وی با اشاره به دریافت گزارشاتی مبنی بر فعالیت سه قاچاقچی مواد مخدر در استان گیلان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با دریافت خبری مبنی بر فعالیت سه قاچاقچی مواد مخدر در استان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در تعامل با سربازان گمنام امام زمان (عج)، خودرو پیکان وانت قاچاقچیان را هنگام جابه‌جایی مواد مخدر در شهرستان رشت شناسایی و متوقف کردند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان گیلان از دستگیری متهمان پرونده در این استان خبر داد و افزود: مأموران ۵۰ کیلوگرم تریاک را در بازرسی از این خودرو کشف و متهمان ۴۱، ۴۹ و ۵۱ ساله را دستگیر و به مرجع قضائی تحویل دادند.
 
احمدپور با درخواست از مردم در خصوص همکاری با نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: از شهروندان درخواست دارم در صورت داشتن هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر، مورد را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند./فارس