کشف فست‌فودهای تاریخ‌گذشته/تمامی شعب پلمب شدند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از کشف و توقیف بیش از دو تن مواد غذایی فاسد در رشت خبرداد و گفت: این مواد غذایی تاریخ گذشته قرار بود در چند شعبه فست‌فود متعلق به صاحب انبار استفاده شود که با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و هماهنگی با دستگاه قضایی، تمام شعب فست‌فود‌های این شخص پلمب شد.

به گزارش تالشان نیوز ، سید محمود رضوانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکوک شدن کارشناسان بهداشت محیط رشت به یک انبار مخفی مواد غذایی در این شهرستان اظهار کرد: پس از بررسی‌ها و رصد در چندین روز پیاپی، بیش از دو تُن مواد غذایی فاسد در رشت کشف و توقیف شد.

وی با بیان اینکه این عملیات با اطلاع تعزیرات حکومتی و پلیس اطلاعات اماکن انجام شد، گفت: در این عملیات بیش از دو تُن مرغ، گوشت و انواع مواد غذایی پروتئینی و پنیر پیتزای تاریخ مصرف گذشته و فاسد در این انبار کشف شد.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد، قرار بود در چند شعبه فست‌فود متعلق به صاحب انبار استفاده شود که با اقدام به موقع بازرسان مرکز بهداشت رشت، توقیف و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی، پلیس اماکن و هماهنگی با دستگاه قضایی، تمام شعب فست‌فود‌های این شخص پلمب شد./فارس