کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه کارگردان گیلانی در فستیوال ایتالیا

حامد اریب، کارگردان گیلانی جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه فانتزی فستیوال ملون ایتالیا را کسب کرد.

به گزارش تالشان نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» به نویسندگی و کارگردانی محمود (حامد) اریب، برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه فانتزی در جشنواره بین المللی فیلم «ملون» (Mellon International Film Festival) در رم ایتالیا شد.

این فستیوال هر ساله در مرکز نمایش «سن رافائل» (Teatro San Raffello) در مرکز شهر رم برگزار می‌شود و یک رقابت بین المللی با نمایش سینمایی برای فیلم‌سازان سراسر جهان در ژانر فیلم‌های کوتاه و بلند است.

«نوشیدن رویا» روایت تجربه خارق‌العاده مردی است که یک روز عادی را آغاز می‌کند، ولی در ادامه با نوشیدن یک جرعه از قهوه روزانه‌اش در رویایی عجیب گرفتار می‌شود و هر جرعه برایش یک تجربه عجیب را رقم می‌زند.

این فیلم در ژانر تجربی – تخیلی تولید شده و مدت زمان آن ۵ دقیقه است.

فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» پیش از این؛ برگزیده فستیوال فیلم اوستیا – ایتالیا و برنده جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه در فستیوال صوفیه در بلغارستان نیز شده بود.

این فیلم کوتاه پیش از این؛ برگزیده پنجمین دوره فستیوال فیلم اوستیا – ایتالیا، برنده جایزه بهترین تولید فیلم کوتاه در هفتمین فستیوال صوفیه در بلغارستان، برنده تندیس بهترین کارگردانی فیلم کوتاه از سومین دوره فستیوال کاستیل در ایتالیا شده بود.

عوامل فیلم کوتاه «نوشیدن رویا» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان (حامد اریب)، تهیه‌کننده (مهیار قاسمی‌پور)، مدیر فیلمبرداری (حسین بدرطالعی)، مدیر تولید و صحنه (فاطمه مهدی‌پور)، دستیار کارگردان (مجتبی راسخ نژاد)، دستیار تهیه (پرهام کاظمی)، صدابردار (احمدرضا محمدی)، روابط عمومی (متین تغابنی)، طراح لوگو (بابک عاطفی)، لوگوموشن (مبین آویژگان)، بازیگران (وحید تقی‌زاده، سونیا رهنورد، سمانه کلانتری).