کرونا یک بانک را در آستارا به تعطیلی کشاند

تالشان نیوز : سیدسعید میرقربانی، سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: خبر ابتلای کارکنان تنها شعبه بانک قرض الحسنه “مهر ایران” در شهرستان به بیماری کرونا، از حدود ۱۰ روز گذشته توسط مدیرعامل این بانک در استان گیلان به فرمانداری شهرستان اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بانک مذکور حدود چهار کارمند دارد، ادامه داد: متاسفانه همه کارکنان این شعبه به ویروس کوئید ۱۹ مبتلا شده اند و حدود ۱۰ روز است که در قرنطینه می باشند و امیدواریم که هر چه زودتر به بهبودی کامل برسند.

میرقربانی، با اشاره به اینکه تعطیلی بانک مذکور سبب شده است تا مشتریان در انجام امور حضوری بانکی با مشکلاتی مواجه شوند، خاطرنشان کرد: هر چند که بیشتر کارهای این بانک به شکل غیرحضوری و الکترونیکی انجام می شود، ولی در حال رایزنی با مدیرعامل این بانک در استان گیلان، جهت انتقال موقت کارکنان سایر شهرهای همجوار برای بازگشایی پاره وقت بانک هستیم.

وی با بیان اینکه، گزارش هایی را داریم که دستگاه عابر بانک مستقر در شعبه مرکزی نیز نیمه فعال شده است، تصریح کرد: مشتریان در پرداخت اقساط و سایر کارهای بانکی با مشکل مواجه شده‌اند که در گفت و گو با مدیرعامل گیلان، وی قول حل شدن این مشکل تا روز شنبه داده است.

سرپرست فرمانداری آستارا در پایان خطاب به کلیه کارکنان ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی و بانک ها، تاکید کرد: همه موظف و مکلف به رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط اداری و اندیشیدن تدابیر لازم جهت پیشگیری از انتقال این ویروس هستند..