شکست نمایندگان فوتبال تالش در لیگ دسته یک و دو

چوکا و پانیک مغلوب حریفان | چوکا به قعر جدول چسبید و پانیک به منطقه سقوط نزدیک تر

به گزارش تالشان نیوز هفت دیدار از هفته بیست و دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز دوشنبه ۲۴ بهمن برگزار شد .

تیم فوتبال چوکای تالش در دیداری حساس در استادیوم تختی جم به مصاف تیم پارس جنوبی جم رفت .

شاگردان جهانبخش جعفری علی رغم اینکه با گل میلاد بختیاری توانستند از حریف خود پیش بیوفتند اما با دو گلی که محمد علی صفیا برای تیم پارس به ثمر رساند با نتیجه دو بر یک شکست را پذیرفتند و پس از سه هفته و کسب ۷ امتیاز دست خالی جم را ترک کردند.

در دیگر دیدار های این هفته ، تیم های پایین جدولی بندر خلیج فارس ماهشهر که توانسته در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کند در استارا میهمان تیم شهرداری استارا بود که با کسب نتیجه تساوی دو بر دو به یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست یافت.

ارمان گهر سیرجان نیز در دیدار برابر خوشه طلایی ساوه با پیروزی یک بر صفر به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست یافت ، تا فاصله خود با منطقه سقوط را حفظ کند .

بدین ترتیب تیم فوتبال چوکای تالش با قبول این شکست و با توجه به نتایج تیم های پایین جدولی مجددا به قعر جدول بازگشت و اختلاف امتیازش از منطقه سقوط به شش امتیاز با تیم ارمان گهر سیرجان افزایش یافت.

تیم فوتبال پانیک ، دیگر نماینده فوتبال تالش در لیگ دو ، در هفته ی شانزدهم رقابت ها در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف تیم فولاد نوین اهواز رفت که با نتیجه یک بر صفر از تیم صدر جدولی گروه الف شکست خورد.

با کسب نتایج ضعیف پانیک در هفته های اخیر این تیم مجددا به منطقه خطر سقوط نزدیک تر شد

تیم فوتبال پانیک تالش با ۱۵ امتیاز در رده ی ۱۱ جدول سیزده تیمی گروه الف لیگ دسته دوم قرار دارد