تیتری کوتاه ولی آشنا

چوکای تالش سقوط کرد !

تیم فوتبال چوکای تالش با قبول شکست سنگین مقابل خلیج فارس ماهشهر اخرین فرصت بقای خود را از دست داد و رسما به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

به گزارش تالشان نیوز تیم فوتبال چوکای تالش عصر روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت در هفته ی ماقبل پایانی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور میهمان تیم خلیج فارس ماهشهر بود که با نتیجه ی ۴ بر یک در مقابل حریف خود تن به شکست داد.

تیم فوتبال چوکای تالش با قبول این شکست اخرین شانس بقای خود را نیز از دست داد و رسما به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

تجربه دومین سقوط در سه سال گذشته رسما چوکا را به آسانسور جدید فوتبال ایران ملقب کرده است .

با توجه به شرایط حاکم در تیم فوتبال چوکای تالش ، و تغییرات متعدد مالکیتی دخالت های عناصر سیاسی و غیر فوتبالی هچنین نیمکت لرزان و بازیکنان نه چندان با کیفیت ، انتظار سقوط این تیم خیلی دور از ذهن نبود که در نهایت با همه ی دست و پا زدن های صورت گرفته در ماه های اخیر به وقوع پیوست.

بررسی دلایل عدم موفقیت چوکا و حواشی نا تمامش در طول سالهای اخیر واکاوی و شفافیت بیشتری را میطلبد .

اما شاید بتوان خروج یا انصراف یا اخراج علی نامداری از تیم چوکا توسط هیات فوتبال و دخالت برخی عناصر در شهرستان را بتوان دلیل اصلی این بی ثباتی و سقوط خواند.

در کنار همه این موارد هواداران تیم فوتبال چوکای تالش نوک پیکان انتقاداتشان را به دلایل مختلف به سمت برادران محمدیاری نشانه گرفته اند.

با این که بهمن محمدیاری نماینده ادوار حوزه انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر و عضو سابق هیات مدیره این تیم ماه هاست پس از حواشی به وجود امده روی سکوهای ورزشگاه پوریای ولی ، طی بیانیه ای از دخالت در تیم چوکا کناره گیری کرده است اما بخشی از هواداران ، او را عامل اصلی بستن تیم و انصراف نامداری از تیمداری چوکا در ابتدای فصل قلمداد میکنند .

در مقابل اما عده ای از هوادارن نیز معتقدند این دیدگاه درست نبوده و چوکا ماه ها بدون حمایت مالک تنها با پشتوانه اجتماعی بهمن محمدیاری راهی مسابقات شده است و در غیر اینصورت تیم قادر به ادامه رقابت ها نبود.