پیروزی داماش و اوج گیری دوباره تیفوسی ها با فرشاد آقای گل

شاگردان فرشاد پیوس در دیدار با تیم فوتبال شهدای بابلسر به پیروزی دست یافتند و با کسب ۷ امتیاز در سه دیدار گذشته در قامت مدعی صعود به لیگ دسته یک ظاهر شدند.

به گزارش تالشان نیوز روز گذشته دوشنبه ۲۸ فروردین مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور برگزار شد و تیم فوتبال داماش گیلان در ورزشگاه سردار جنگل در حضور تماشاگران تیفوسی خود به مصاف تیم شهدای بابلسر رفت.

شاگردان فرشاد پیوس که در سه هفته باقی مانده تا اتمام رقابت ها برای کسب سهمیه پلی آف تلاش میکنند در این دیدار توانستند با نتیجه یک بر صفر تیم شهدای بابلسر را شکست دهند .

تک گل داماش روی پاس میعاد یزدانی با شوت علی مصطفایی در دقیقه ۲۰ مسابقه به ثمر رسید.

داماشی ها که در اواخر دوران سرمربی گری میثاقیان روی نوار نتایج ضعیف قرار گرفته بودند از زمان روی کار آمدن فرشاد پیوس توانستند با کسب پیروزی شب گذشته از سه بازی خود ۷ امتیاز کسب کنند و اختلاف امتیاز خود با تیم شهرداری ماهشهر را به دو امتیاز افزایش دهند.

با توجه شرایط جدول و اختلاف امتیاز ایجاد شده میان تیم صدر جدول با تیم دوم ، نماینده گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور امیدوار است تا با کسب نتایج مناسب در سه بازی بعدی خود در دیدار پلی آف حضور پیدا کرده و با پیروزی در این دیدار سهمیه لیگ دسته یک را کسب کنند.

از حواشی این دیدار حضور جهانگیر عسگری بازیکن سابق فرشاد پیوس در تیم چوکای تالش که هم اکنون خود هدایت چوکای تالش را بر عهده دارد به عنوان تماشاگر این دیدار بود که سوژه عکاسان و رسانه ها قرار گرفت